וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "הבעיה הכי גדולה שלנו היא שאיבדנו העונה את טרנר"

23.4.2019 / 7:26

בקבוצה חוששים מאי השגת הכרטיס לאירופה ("היינו חייבים להתאבד על הניצחון הזה") ומבכים את איבוד כוח ההרתעה ("קבוצות כבר לא חוששות להגיע לכאן"). גם בעונה הבאה תצטרך ברקת להביא סכום גבוה מהבית, ביקורות על סאבו, שהר: "ה-VAR הרס את האותנטיות של המשחק"

מנהלת ליגת העל

בווידאו: רונית תירוש מדברת על VAR

עיקרי הדברים

- אחרי איבוד המקום השני, בקבוצה חוששים מאיבוד הכרטיס לאירופה.
- בקבוצה יודעים: כדי להיאבק בעונה הבאה על האליפות חייבים שוב את טרנר כמבצר.
- ברקת תצטרך להביא מהבית גם בעונה הבאה סכום גבוה.
- בן שהר כבר גיבש דעה על ה-VAR.
- ביקורת על האדום של סאבו. הבלמים יוחלפו במשחק הבא.

seperator

1. אירופה שוב בסימן שאלה גדול

תחושות קשות בהפועל באר שבע אחרי ההפסד אמש (שני) 1:0 למכבי חיפה. במועדון מדגישים כבר כמה שבועות שהכרטיס למוקדמות הליגה האירופית, אם אפשר דרך המקום השני, מהווה מטרה עליונה לא פחות מתואר. ההפסד אמש עצר את המומנטום בו היתה מצויה הקבוצה בשמונת המשחקים האחרונים (שישה ניצחונות ושני תיקו), כעת גם מכבי חיפה חלפה על פני האלופה היוצאת וקיים חשש אמיתי שהמועדון לא יתמודד בקיץ על מקום בליגה האירופית.

"יצאנו פראיירים", אמר אמש אחד משחקני הקבוצה. "משחק בית אחרי שבאנו ממכבי תל אביב עם תיקו מול קבוצה שלא הצלחנו להבקיע מולה העונה וגם הפסדנו בבית במשחק הקודם. היינו חייבים להתאבד על הניצחון הזה, בטח אחרי שגם להם הורחק די מהר שחקן ושתי הקבוצות נותרו בעשרה שחקנים. זה משחק שאסור היה להפסיד בו לא משנה מה יהיה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:1 את הפועל באר שבע בטרנר

לכתבה המלאה
שוער הפועל באר שבע אוהד לויטה מאוכזב. יוסי ציפקיס
"משחק שאסור היה להפסיד בו". לויטה/יוסי ציפקיס

2. סימני שאלה לגבי יכולת הסגל הזה להיאבק בעונה הבאה על האליפות

בו בזמן, בקבוצה ניסו אמש לא לצאת מפרופורציות. המאמן ברק בכר דיבר על כך שיש עוד סיבוב שלם בפלייאוף העליון עם חמישה משחקים ו-15 נקודות בקופה ואת העבודה צריך להתחיל שוב מול מכבי נתניה בטרנר ביום ראשון. אבל המשחק אתמול שוב מדליק נורות אדומות באשר לעונה הבאה. בבאר שבע מאמינים בסגל הזה ויודעים שיוכלו לעשות שניים או שלושה שינויים בלבד, אבל במשחק כזה שנחשב ל'מאני טיים' לא ידעו השחקנים להביא את עצמם ומכאן ששוב יש את אותם סימני שאלה עתידיים. "הבעיה הכי גדולה שלנו היא שאיבדנו העונה את טרנר", אמר אמש גורם במועדון. "אם הפסדנו העונה פעמיים בבית למכבי חיפה זה אומר הרבה. כדי לחזור בעונה הבאה ולהתמודד על האליפות, הפועל באר שבע חייבת להחזיר את כוח ההרתעה שהיה לה בטרנר. זה שקבוצות כבר לא חוששות להגיע לטרנר וטרנר כבר לא מאיים עליהן, זה רע מאוד".

אוהדי הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
"אם הפסדנו העונה פעמיים בבית למכבי חיפה זה אומר הרבה". אוהדי הפועל באר שבע/יוסי ציפקיס

3. בלי ליגה אירופית, ברקת תצטרך שוב להכניס יד עמוק לכיס הפרטי

אלונה ברקת לא הגיעה אמש לטרנר מאחר שיצאה לחופשה משפחתית שנקבעה מראש עוד לפני הבחירות. בסביבתה של הבעלים סיפרו אמש כי היא תמשיך לעמוד בראש המועדון בעונה הבאה ללא שום סימני שאלה ועוצמת ההשקעה הכספית שלה תהיה נגזרת של השתתפות בליגה האירופית. אם הפועל באר שבע לא תגיע לאירופה ועדיין תעמיד תקציב שינוע סביב 50 מיליון שקל, תצטרך ברקת להביא מהבית למעלה מ-10 מיליון שקל לעונה הבאה. העונה, מאחר שהתקציב נע סביב 70 מיליון שקל ולא היו הכנסות מאירופה, נאלצה ברקת להביא למעלה מ-20 מיליון שקל - הסכום הגבוה ביותר שהביאה לעונת משחקים.

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת. קובי אליהו
הליגה האירופית תקבע את סכום ההשתתפות שלה. ברקת/קובי אליהו

4. שהר: "ה-VAR הרס את האותנטיות של המשחק"

לפני השער של שון וייסמן ממכבי חיפה היה זה בן שהר שחגג שער משלו אבל כעבור מספר דקות הוא נפסל. "הרגשה קשה", סיפר אמש חלוץ הפועל באר שבע. "אתה חוגג ואתה מאושר ואז פוסלים לך את הגול. מאופוריה של גול אתה צריך לחזור למשחק עם כל האכזבה שפסלו לך את השער. אין מה לעשות. זה הפורמט החדש. ה-VAR הרס את האותנטיות של המשחק אבל אין מה לעשות וצריך להתמודד עם זה. מבאס שפסלו לי שער אבל יותר מבאס שהפסדנו. אנחנו צריכים להמשיך הלאה וכבר במחזור הקרוב לנסות לנצח. היינו במקום השני ואנחנו צריכים לחזור לשם. אסור לאבד נקודות במשחקים הקרובים. אם אנחנו רוצים להיות באירופה אנחנו צריכים לחזור לנצח. יש לפנינו חודש ימים מאוד חשוב".

שחקן הפועל באר שבע בן שהר. יוסי ציפקיס
"מאופוריה של גול אתה צריך לחזור למשחק עם כל האכזבה שפסלו לך את השער". שהר/יוסי ציפקיס

5. סאבו שוב היה לא אחראי. ויטור ואלחמיד עשויים לפתוח מול נתניה

הכרטיס האדום שספג אריק סאבו והותיר את הקבוצה בעשרה שחקנים שיבש לברק בכר את כל תכנית המשחק ואת כל המערך עליו הוא עבד עם השחקנים במשך השבוע. בקרב השחקנים נמתחה ביקורת על הקשר ששוב השאיר את הקבוצה בעשרה שחקנים, כמו שהיה גם נגד מ.ס. אשדוד העונה. בתוך כך צפוי בכר להחזיר את הקבוצה לשחק עם שני בלמים מול מכבי נתניה ביום ראשון וייתכן מאוד שאלה יהיו מיגל ויטור וחאתם עבד אלחמיד. גם קווין טאפוקו צפוי לחזור להרכב, אם כי בקבוצה מרוצים מההשתלבות של תומר יוספי הצעיר ב-11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully