וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס ברשימת מאמני העונה ביורוליג של אתר "יורוהופס"

מאמן מכבי תל אביב נכלל ברשימה הכוללת עשרה מאמנים: "למרות שלא הצעיד את הצהובים לפלייאוף, הוא הותיר רושם חיובי מאוד"

ONE

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על גלבוע/גליל

יאניס ספרופולוס התאקלם היטב במכבי תל אביב, ולראייה הגיבוי לו הוא זוכה בינתיים גם מראשי הקבוצה. שמעון מזרחי אף הצהיר שהמאמן היווני יבנה את הסגל בעונה הבאה, זאת למרות שעדיין לא זכה באליפות המקומית ועלול לסיים את העונה ללא אף תואר משמעותי, אחרי שהודח ברבע גמר הגביע ולא הצעיד את הקבוצה לפלייאוף היורוליג.

כך או כך, נראה שעבודתו של ספרופולוס זוכה להערכה גם ביבשת. באתר "יורוהופס" פורסמה היום (שני) רשימה של עשרה מועמדים לתואר מאמן העונה, וספרופולוס נכלל בה לצד ז'ליקו אוברדוביץ', דימיטריס איטודיס, פאבלו לאסו, ארגין עתמאן, סווטיסלאב פסיץ', ריק פיטינו, ולימיר פראסוביץ', שרונאס יאסיקביצ'יוס ודיוויד בלאט.

"אחרי ארבע שנים באולימפיאקוס עם שתי לגמר, יאניס ספרופולוס נקרא להציל את מכבי תל אביב באמצע העונה", נכתב. "זו היתה הפעם השנייה בלבד שספרופולוס יוצא לעבוד מחוץ לגבולות יוון והפעם הראשונה שהוא עושה זאת בתור מאמן ראשי, אבל אין ספק שהנוכחות שלו במכבי תל אביב גרמה לאפקט חיובי. בסופו של דבר, למרות השיפור בקבוצה היו לה הרבה עליות וירידות וגם פציעות, והיא לא עתה לפלייאוף. אבל בכל זאת, הרושם הכללי שהותיר היה חיובי מאוד".

המאמן בן ה-52 מונה למאמן מכבי תל אביב ב-18 בנובמבר והחליף את נבן ספאחיה עם חוזה לעונה וחצי. תחת שרביטו הצהובים רשמו מאזן 10:13 ביורוליג, שכאמור לא הספיק כדי לעלות לפלייאוף.

עוד בנושא

שמעון מזרחי: "ספרופולוס הוא זה שיקבע את זהות השחקנים"
אבדיה מטפס בתחזיות הדראפט: ב-ESPN מנבאים שייבחר חמישי
ספרופולוס: "אני לא צריך את החוק הרוסי כדי לשתף ישראלים"
מכבי תל אביב נוטה להשאיר את ג'וני אובריאנט לעונה נוספת

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב מודה לקהל. קובי אליהו
זוכה להערכה. יאניס ספרופולוס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully