וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בפורטוגל: ז'ואאו פליקס מועמד להחליף את אנטואן גריזמן באתלטיקו מדריד

הפורטוגלי שמעורר עניין רב אצל הקבוצות הגדולות ביבשת נכנס גם לרשימת הרכש של הקולצ'ונרוס במידה והחלוץ הצרפתי יעזוב בקיץ הקרוב

רויטרס

בווידאו: תגובות מהמשחק בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד בליגת האלופות

ז'ואאו פליקס מועמד להגיע לאתלטיקו מדריד אם אנטואן גריזמן יעזוב את הקבוצה, כך פרסם היום (שני) "הרקורד" הפורטוגלי. גריזמן, כידוע, מחוזר כבר תקופה ארוכה על ידי ברצלונה כשגם קבוצות נוספות ביבשת הוזכרו כמועמדות לקלוט את החלוץ הצרפתי של הקולצ'ונרוס. כל קבוצה שתחפוץ בשירותיו של "גריזו" עד 1 ביולי בקיץ הקרוב, תצטרך לשלם 120 יורו בלבד. זאת על פי סעיף בחוזהו של השחקן בן ה-28. אם הוא לא יימכר עד אז, מחירו כמובן יעלה וייקבע במו"מ מול אתלטיקו.

פליקס בן ה-19, שרושם עונה נהדרת במדי בנפיקה וכבש עד כה 16 שערים ב-38 הופעות במדי הנשרים מליסבון, זוכה להתעניינות מצד מספר רב של קבוצות ברחבי אירופה. מי שהוזכרו ככאלה שרוצות את הפורטוגלי הן יובנטוס, מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי, באיירן מינכן, ריאל מדריד, צ'לסי ועכשיו גם אתלטיקו מדריד. אם גריזמן יעזוב את אתלטיקו מדריד אחרי חמש עונות, היא תוכל להשתמש בכסף להבאת חיזוק ראוי ופליקס יכול להיחשב ככזה.

כזכור, אתלטיקו מדריד כבר מכרה את המגן/בלם הצרפתי לוקאס הרננדז לבאיירן מינכן ב-80 מיליון יורו ואם תאבד גם את גריזמן, הקבוצה של דייגו סימאונה תצטרך לבצע רכש משמעותי כדי לכפר על האובדן.

עוד בנושא:

זהבי מותקף בסין, מתעלם מהשחקנים המקומיים?
ספרד: ברצלונה מתארחת במחזור אמצע השבוע באלאבס ורוצה להתקרב לאליפות

ז'ואאו פליקס שחקן בנפיקה. רויטרס
יחגוג בוונדה מטרופוליטנו? פליקס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully