וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסין תוקפים: "ערן זהבי לא מוכן לתקשר עם השחקנים המקומיים"

אחרי התבוסה 5:1 בידי ג'יאנגסו סונינג, נטען באחד מכלי התקשורת: "מאז הצטרפות דיא סבע, הפער בין שניהם והמקומיים הולך וגדל"

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור על דרבי היהודיות בליגת האלופות

ערן זהבי חווה אמש (ראשון) את הפסד הליגה הגדול ביותר שלו בגוואנגז'ו R&F , כשהוא וחבריו הושפלו עם 5:1 מול ג'יאנגסו סונינג וחלק מכלי התקשורת בסין דורשים הבוקר את ראשו של המאמן דרגאן סטויקוביץ'. R&F ניצחה משחק אחד בלבד בששת המחזורים הראשונים, ספגה 17 שערים - הרבה יותר מכל קבוצה אחרת - והיא ניצבת במקום ה-11 בטבלה, שתיים מהקו האדום ו-13 מהמקום הראשון.

כך או כך, החלטה בנוגע למאמן תתקבל רק אחרי המחזור העשירי, כך נטען, כשמה שעלול למנוע את פיטורי המאמן הם הפיצויים העצומים להם יזכה במקרה כזה - כל חוזהו, למעשה, הכולל משכורת עונתית של 15 מיליון יורו.

אלא שלא רק המאמן על סדר היום. ב"גוואנגז'ו דיילי" נטען כי מערכת היחסים בין זהבי והשחקנים המקומיים אינה טובה: "כשחקן החשוב ביותר בהתקפה, נראה שהוא לא מוכן לתקשר עם השחקנים המקומיים. במשחק אמש הוא והשחקנים הזרים כלל לא עשו הגנה, מה שגרם לשחקנים המקומיים לבוא בטענות. במיוחד מאז הצטרפות דיא סבע, גם כן ישראלי, הפער בין השניים והשחקנים המקומיים רק הלך והפך גדול יותר. זו בעיה גדולה מאוד שסטויקוביץ' צריך לפתור".

"בעבר גוואנגז'ו כבשה הרבה וספגה הרבה", נכתב בכלי תקשורת אחר. "ההגנה תמיד ספגה ביקורות, אבל ההגנה לא השתפרה והחדות בהתקפה כבר נעלמה. בשלושת המשחקים האחרונים ההתקפה חלשה מאוד".

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. מתוך טוויטר, אתר רשמי
התבוסה הגדולה ביותר שלו בסין. זהבי/אתר רשמי, מתוך טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully