וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד הביסה 0:4 את פרייבורג וצימקה את הפער בפסגה לנקודה

שערים של סאנצ'ו (12), רויס (54), גצה (79) ופאקו מהנקודה הלבנה (87) סידרו לצהובים-שחורים ניצחון חוץ גדול וחשוב

ג'יידון סאנצ'ו שחקן בורוסיה דורטמונד עם מרקו רויס, מריו גצה. GettyImages
ממשיכים להילחם על התואר עד הסוף. סאנצ'ו, רויס וגצה/GettyImages

המחזור ה-30 בבונדסליגה יינעל היום (ראשון). האנובר סיימה ב-0:0 בחוץ מול הרטה ברלין, אבל במוקד עמד כמובן במשחק בין פרייבורג לבורוסיה דורטמונד, שהצליחה לנצח 0:4 ולהקטין את הפער בפסגה בחזרה לנקודה אחת.

המשחקים שנותרו לבורוסיה דורטמונד:
שאלקה בבית
ורדר ברמן בחוץ
פורטונה דיסלדורף בבית
בורוסיה מנשנגלדבאך בחוץ

המשחקים שנותרו לבאיירן מינכן:
נירנברג בחוץ
האנובר בבית
ר.ב. לייפציג בחוץ
איינטרכט פרנקפורט בבית

פרייבורג - בורוסיה דורטמונד 4:0

הצהובים-שחורים הגיעו אל המשחק כשכל הלחץ עליהם אחרי שבאיירן מינכן ניצחה אתמול 0:1 את ורדר ברמן והגדילה את הפער בפסגה לארבע נקודות באופן זמני. עם זאת, בורוסיה דורטמונד הצליחה לעמוד בלחץ ולנצח במשחק חוץ לא פשוט ובמקום בו באיירן מינכן עצמה איבדה שתי נקודות רק לפני שבועות ספורים.

השער הראשון הגיע כבר בדקה ה-12 ובתום מהלך קבוצתי יפהפה שהשאיר את מרקו רויס בשמאל. הוא העביר כדור רוחב ולג'יידון סאנצ'ו נותר רק להמשיך פנימה את ה-0:1. האורחת הכפילה את היתרון בדקה ה-54 אחרי שמסירת עומק של רפאל גריירו מצאה את מרקו רויס שבעט חד וחזק לפינה את ה-0:2. השער השלישי הגיע בדקה ה-79 כשג'יידון סאנצ'ו דהר למתפרצת, הכניס לרויס והוא יישר לגצה שהמשיך פנימה את ה-0:3. בדקה ה-87 קיבלה דורטמונד פנדל אחרי נגיעת יד של פסקאל שטנצל ברחבה. פאקו אלקאסר בעט מהנקודה הלבנה וקבע 0:4 גדול. רויס, אגב, הגיע ל-16 שערים ו-8 בישולים העונה בעוד סאנצ'ו עם 11 שערים ו-13 בישולים.

הרטה ברלין - האנובר 0:0

שתי הקבוצות סיפקו משחק חלש מאוד ונפרדו ללא הכרעה וללא שערים. בעוד הרטה ברלין כבר גמרה את העונה הדי בינונית הזו מבחינתה, האנובר איבדה סיכוי ריאלי להישאר בליגה באופן אוטומטי כשנותרה עם 15 נקודות במקום האחרון, 12 פחות משאלקה במקום ה-15 ויחס שערים רע בהרבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully