וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תגבש רשימת משוחררים. המשחקים הקרובים יכריעו

21.4.2019 / 9:40

רק אוגו ואוחיון יעזבו בוודאות, בן בסט ועזרא אמורים לעזוב, ההחלטה לגבי יתר המתנדנדים תתקבל בהתאם ליכולת בסיום העונה. מיגל ויטור יחמיץ את מכבי חיפה

צילום: דני מרון, עריכה: ניר חן

בווידאו: התגובות אחרי ה-0:0 בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב

הפועל באר שבע תודיע מיד בתום העונה לכמה שחקנים מהקבוצה שהם לא בתכניות לעונה הבאה. אם אותם שחקנים שמחזיקים בחוזים לעונה הבאה לא ירצו לעזוב ויעדיפו להישאר אף שיובהר להם כי הם לא בתכניות, המועדון יעמוד בכל ההתחייבויות שלו כלפיהם. מבין השחקנים בסגל, רק ג'ון אוגו ומתן אוחיון מסיימים חוזים ולא ימשיכו בוודאות. לכל היתר, למעלה מ-20 שחקנים, יש חוזים אך לא כולם יהיו בתכניות של ברק בכר לעונה הבאה וכאמור יקבלו על כך הודעה מסודרת גם על פי מה שיהיה במשחקים שנותרו לסיום העונה.

כזכור, גם בחלון ההעברות האחרון קיבלו מספר שחקנים הודעות שהם לא בתכניות ויכולים לחפש לעצמם קבוצה חדשה להמשך העונה. ביניהם היו שיר צדק וניב זריהן למשל, שהתעקשו להישאר ובסופו של דבר מצאו לעצמם מקום ולאחרונה משחקים יותר מאשר בחלק הראשון של העונה.

עוד בנושא

בהפועל באר שבע משוכנעים: גם בעונה הבאה יהיו 12 אלף מנויים
דיווח: "טרבזונספור לא ממהרת לקבל החלטה בעניינו של ג'ון אוגו"
הפועל באר שבע מאמינה שתצליח לסגור עם החלוץ חוסה אנחל קריו

עדן בן בסט, אריק סאבו, הפועל באר שבע. קובי אליהו
לא רק בן בסט/קובי אליהו

מי שאמורים לעזוב הם עדן בן בסט וחן עזרא. הראשון לא עולה גם מהספסל כמחליף. השני מתאושש משבר בידו ולא נמצא בסגל כבר חודשיים. בבאר שבע יהיו חייבים להשתחרר מכמה שחקנים מאחר שבתכנית המועדון קיים קיצוץ של 25 אחוז בתקציב ובכל זאת יש כוונה לצרף לפחות שלושה שחקנים חדשים כדי לרענן את השורות ומכאן שהקבוצה תהיה חייבת לשחרר כמה שחקנים.

בתוך כך, שמחו אתמול במועדון לקבל בחזרה לאימונים מלאים את חאתם עבד אלחמיד. יותר מחודש מאז תאונת הדרכים שעבר חזר הבלם להתאמן בצורה מלאה עם יתר חבריו, אחרי שבשבוע שעבר התאמן לבד מחשש למגע בינו לבין השחקנים. אלחמיד יחזור לשחק בקרוב ויצטרך לעזור לקבוצה לעמוד במשימת הכרטיס לאירופה. לשחקן יש חוזה לעונה הבאה ולגביו אין שום התלבטות במועדון.

מיגל ויטור יחמיץ את המשחק מחר מול מכבי חיפה. קווין טאפוקו עשוי לחזור להרכב אחרי שנעדר מהמשחק הקודם בשל צבירת צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully