וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: במועדון משוכנעים כי גם בעונה הבאה יהיו 12 אלף מנויים

20.4.2019 / 11:50

בקבוצה צופים שהגרעין יישמר וכי אם אחוז קטן לא ירצה לחדש, ישנה רשימת המתנה של מאות אוהדים. התקציב צפוי לקטון ב-25 אחוז

צילום: דני מרון, עריכה: ניר חן

בווידאו: התגובות אחרי ה-0:0 של הפועל באר שבע מול מכבי תל אביב

אופטימיות בהפועל באר שבע: במועדון משוכנעים כי גם בעונה הבאה יהיו לקבוצה 12 אלף מנויים. למרות העונה הפחות טובה, אחרי שלוש האליפויות, בטוחים במועדון כי גרעין 12 אלף המנויים יישמר וכי אם אחוז קטן מבעלי המנויים לא ירצו לחדשם, מחזיקים במועדון רשימת המתנה של מאות אוהדים שרוצים לרכוש מנוי במקום מי שלא ירצה לחדש. מרכיב ההכנסה ממכירת 12 אלף מנויים הוא חלק חשוב בתקציב הקבוצה ובמועדון גם מרוצים מכך שהספונסרים של המועדון ובראשם תדיראן הספונסר הראשי ימשיכו לעונה הבאה.

תקציב הקבוצה בעונה הבאה צפוי לקטון ב-25 אחוז. העונה הוא עמד על קרוב ל-70 מיליון שקל ובעונה הבאה יירד, על פי התכנית שהיתה כבר בתחילת העונה הזו, לקצת יותר מ-50 מיליון שקל. במועדון מדגישים כי התקציב עדיין יהיה גבוה מזה שהיה לקבוצה בעונת האליפות הראשונה מבין השלוש שהיא לקחה ברצף.

בקבוצה מתכוננים למשחק ביום שני מול מכבי חיפה ואחרי התיקו במחזור האחרון מול מכבי תל אביב, רוצים לחזור לנצח מאחר שמכבי חיפה היא יריבה ישירה על המקום השני ועל הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית, מטרת העל של המועדון עד סוף העונה. מיגל ויטור הפצוע ייעדר וכן חאתם עבד אלחמיד, שחוזר בהדרגה לאימונים. גם בן ביטון שסיים את העונה יחסר. קווין טאפוקו יחזור לסגל אחרי ריצוי עונש השעיית כרטיסים צהובים והוא עשוי לפתוח.

אוהדי הפועל באר שבע. קובי אליהו
ימלאו את טרנר גם בעונה הבאה? אוהדי הפועל באר שבע/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully