וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מתאו קובאצ'יץ' מועמד לאתלטיקו מדריד

השחקן הקרואטי ששייך לריאל מדריד ומושאל העונה לצ'לסי מעניין את ראשי הקולצ'ונרוס לקראת העונה הבאה, אך הבלאנקוס מתנגדים למהלך: "אין סיכוי שאתלטיקו תקבל אותו"

רויטרס

בווידאו: תגובות מהמשחק של ברצלונה נגד מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות

אתלטיקו מדריד מתעניינת ברכישת מתאו קובאצ'יץ' שחקנה של צ'לסי כך מדווח "בקאדנה סר" הספרדי. הקרואטי בן ה-24 ששייך לריאל מדריד והושאל העונה לצ'לסי מעניין מאוד את ראשי הקולצ'ונרוס שרוצים להביאו לוונדה מטרופוליטנו בעונה הבאה, אך ככל הנראה הנושא הזה לא יהיה פשוט לביצוע עבורם.

הבלאנקוס ששמעו על ההתעניינות של יריבתם בשחקן הטילו וטו על מכירה ובמיוחד לאתלטיקו: "קובאצ'יץ לא למכירה וכמובן שאין סיכוי שאתלטיקו תקבל אותו". השחקן שהושאל העונה לקבוצה האנגלית כדי לצבור דקות משחק רבות מאשר קיבל בסנטיאגו ברנבאו בעונה שעברה לא מרשים גם במדי הבלוז וב-28 הופעות בכל המסגרות (פרמיירליג, ליגה אירופית, גביע הליגה והגביע האנגלי) לא כבש אפילו שער אחד.

השחקן שנרכש בקיץ 2015 מאינטר תמורת 30 מיליון יורו היה מאוכזב מאוד מאוד ממעמדו באלופת אירופה היוצאת ובשלושת עונותיו במדי ריאל שותף 73 פעמים וכבש שער אחד בלבד. הקרואטי היה שותף גם לטורניר המצוין של נבחרתו, קרואטיה, שהפסידה בגמר המונדיאל 4:2 לצרפת וסיימה לבסוף כסגנית אלופת העולם אחרי טורניר מרשים.


עוד בנושא:

קומטק תצליח להביא את ברצלונה לישראל?
ראשון בספרד: ריאל מארחת את בילבאו, סביליה מגיעה לחטאפה
מנצ'סטר סיטי: פציעה נוספת לדה בראונה, ישחק בגמר הגביע?

מתאו קובאצ'יץ' שחקנה של צ'לסי. GettyImages
יגיע ליריבה העירונית של ריאל? קובאצ'יץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully