וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - מכבי חיפה: חנן ממן מתכוון "להמשיך עד סוף החוזה ומעבר לכך"

הקשר הבהיר כי הוא נשאר בכל מקרה, בכר: "אני האחרון שאחנך את אוגו". גלזר צפוי להמשיך בשער הירוקים (ב', 21:00, ספ' 5)

מחזור 31הסתיים22/04/2019
הפועל באר שבע
    0
    • (84) וייסמן
    מכבי חיפה
    צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

    בווידאו: חיים סילבס מוצג כמאמן הפועל חיפה

    הפועל באר שבע

    חג הפסח גרם להזזת המשחקים שאמורים היו להתקיים בסוף השבוע, וכך יצא שהמחזור ה-31 בפלייאוף העליון של ליגת העל, מחזור אמצע השבוע, ייפתח מחר (שני, 21:00, ערוץ הספורט) עם מפגש מסקרן בו הפועל באר שבע תארח את מכבי חיפה. מדובר בקרב ישיר על הכרטיס לאירופה: באר שבע ממוקמת במקום השני עם 49 נקודות, חיפה שלישית עם 47 והיא יודעת שניצחון יעלה אותה על חשבון האלופה היוצאת למקום השני

    הפועל באר שבע צפויה להמשיך במערך של שלושה בלמים כפי ששיחקה מול מכבי תל אביב במשחק האחרון. שיר צדק, מרואן קבהא ולואי טהא צפויים לפתוח במערך האחורי, לאור היעדרותו של מיגל ויטור הפצוע. חאתם עבד אלחמיד חזר להתאמן, אבל ספק אם יהיה בסגל כל כך מהר. קווין טאפוקו אמור לחזור מצהובים היישר להרכב, בעוד אריק סאבו ותומר יוספי נאבקים על עמדה נוספת בקישור. חן עזרא עדיין לא כשיר, ומקדימה צפויים להמשיך יחד חנן ממן, מאור מליקסון ובן שהר. במועדון רואים במפעל האירופי חשיבות עליונה והמשחק מול מכבי חיפה מחר קריטי להמשך.

    חנן ממן התייחס לדיבורים על שינויים שצפוי המועדון לבצע בקיץ ועל אפשרות שיעזוב, והבהיר במסיבת העיתונאים: "יש לי חוזה לעוד שלוש עונות פה. אני מתכוון להיות כאן עד סופו ואף מעבר לכך"

    המאמן ברק בכר אמר: "אני בטוח שיהיה מחר משחק שונה מזה נגד מכבי תל אביב. אנחנו בטרנר, יהיה משחק יותר טוב מבחינה התקפית ויעיל. אנחנו סך הכול בתקופה טובה, פתחנו את הפלייאוף בצורה טובה וננסה להמשיך את זה. כל ניצחון מקרב אותנו לאירופה שזו כרגע המטרה, וצריך לבוא לעשות את זה. שחקנים שעשויים לעזוב? אנחנו לא שולטים במה שמתפרסם, כל השנה כותבים דברים. אני האחרון שאחנך את ג'ון אוגו. דיברתי איתו כמה פעמים מאז המקרה, אמרתי לו כמה אנחנו אוהבים ומעריכים אותנו. אנחנו עושים מה שנכון לקבוצה, יש שחקנים שאמורים להמשיך כאן לשנים הבאות והקבוצה רצה ועושה תוצאות. הוא עדיין חלק מהקבוצה, יכול להיות שישולב בהמשך, ונשתדל להיפרד ממנו בצורה הטובה ביותר כי זה מגיע לו".

    ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
    רוצים להיפרד בצורה יפה. ג'ון אוגו/לירון מולדובן

    מכבי חיפה

    מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול, אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "נבוא לשחק בסגנון שלנו. המאבק על אירופה מאוד צמוד. נעשה הכל כדי לשמח את הקהל שלנו ולקחת את הנקודות. כל משחק חשוב, בטח בחלק האחרון של העונה. המטרה הראשונה מהרגע שהגעתי הייתה הגעה מהתחתית לצמרת. היא הושגה, ועכשיו המטרה היא הגעה לאירופה".

    בצד המקצועי עושה רושם שבלבול ימשיך עם אותו הרכב שפתח בנצחון על מכבי נתניה. בלבול היה מרוצה מאוד ממה שראה בחלקים נרחבים באותו המשחק. משמעות הדבר היא שעומרי גלזר צפוי להמשיך בשער על חשבונו של גיא חיימוב, ובהתקפה ירדן שועה ישתף פעולה פעם נוספת עם ניקיטה רוקאביציה.

    עוד באותו נושא

    מכבי חיפה מנסה להפחית את דמי ההעברה על פריי, שועה סוחט מחמאות

    לכתבה המלאה
    שחקן מכבי חיפה ירדן שועה חוגג. אדריאן הרבשטיין
    הירוקים ישיגו ניצחון נוסף העונה על הפועל באר שבע? ירדן שועה/אדריאן הרבשטיין

    טריוויה

    * המאזן בין הקבוצות בליגה הבכירה בשנות ה-2000 עומד על 7:20 למכבי חיפה בניצחונות ועוד 13 תוצאות תיקו.

    * מכבי חיפה נותרה הקבוצה היחידה מולה הפועל באר שבע עדיין לא כבשה העונה (0:0 בחיפה והפסד ביתי 2:0 בטרנר).

    * הפועל באר שבע יכולה להשיג ניצחון בית רביעי ברציפות. הפעם האחרונה שעשתה את זה הייתה לפני שנה וחצי, אז הרצף עמד על חמישה ניצחונות שהאחרון שבהם היה 0:2 על מכבי חיפה.

    * מכבי חיפה היא הקבוצה היחידה שקיבלה פנדלים העונה ולא ניצלה אותם (שתי החטאות) בעוד הפועל באר שבע מובילה בקטגוריה הזו (יחד עם בני יהודה) לאחר שקיבלה תשעה פנדלים ומתוכם החמיצה ארבעה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אלי חכמון
    אצטדיון: טרנר
    קהל: 15752

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully