וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "נצטרך לנצח את כל המשחקים אם אנחנו רוצים לזכות באליפות"

מאמן ליברפול התראיין לאתר הרשמי ודיבר על המאבק עם מנצ'סטר סיטי: "יריבה חזקה בצורה בלתי רגילה. אנחנו עדיין צריכים להשתפר"

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור על "דרבי היהודיות" בליגת האלופות בין אייאקס לטוטנהאם

מאמן ליברפול, יורגן קלופ, התראיין לאתר הרשמי של המועדון לקראת המשחק החשוב מחר (ראשון) נגד קרדיף סיטי בפרמיירליג. הגרמני דיבר על הרצון לזכות בתואר ראשון עם המייטי רדס, מה הוא מגדיר כהצלחה והקרב הצמוד על האליפות עם מנצ'סטר סיטי.

"הגעתי לכאן לפני שלוש שנים ואמרתי שאם עדיין אשב כאן עוד ארבע שנים, כנראה שזכינו בתארים. אבל זה עדיין לא קרה", אמר קלופ, שהמשיך: "גם לי וגם למועדון יש מחויבות, אנחנו עושים הכל כדי שנצליח כמה שאפשר. מתי נוכל להגדיר את התקופה הזאת כמוצלחת? אין לי מושג, אבל אני מרוצה מהמקום בו אנחנו נמצאים עכשיו".

מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
"חייבים להעריך את הרגעים, אבל לזכור שזה לא הסוף". יורגן קלופ/רויטרס

המאמן הוסיף: "צריך להסתכל על התמונה המלאה. אנחנו מקום ראשון בליגה, פעם שנייה בחצי גמר ליגת האלופות והמועדון פועל בצורה נהדרת גם מחוץ למגרש. זה דבר מיוחד. כל כך הרבה קבוצות מנסות להגיע להישגים דומים ולא מצליחות, אנחנו חייבים להעריך את הרגעים האלה אבל לזכור שזה לא הסוף. אנחנו עוד צריכים להשתפר. הקבוצות היריבות לא ישנות בעמידה, גם הן עושות כל מה שצריך כדי להצליח ולוקחות החלטות טובות".

על קרב האליפות הצמוד עם מנצ'סטר סיטי אמר: "אנחנו לא מרגישים לחץ. אנחנו רואים את זה כהזדמנות. מנצ'סטר סיטי היא יריבה חזקה בצורה בלתי רגילה, היא עושה לנו חיים קשים. נהיה מוכרחים לנצח את כל המשחקים שנותרו לנו אם אנחנו רוצים לזכות באליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully