וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם נוקאאוט לבברלי ורמיזה לקר: "קווין דוראנט הראה לכולם מי הוא"

כוכב גולדן סטייט "העמיד במקום" את השומר שהטריד אותו, אבל במחצית טען ש"ההבדל היחיד הוא שהמאמן מסדר לי יותר תרגילים". וגם: האקס פקטורים של האלופה מתחממים

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מספרי העונה הרגילה

באיחור קל, נראה שקווין דוראנט סוף סוף הגיע לפלייאוף. כוכב גולדן סטייט הצעיד את האלופה הלילה (בין חמישי לשישי) ל-105:132 משכנע על הקליפרס בסטייפלס סנטר, שהעניק לווריירס יתרון 1:2 בסדרה ונתן קצת שקט אחרי אובדן העשתונות במשחק השני. כאמור, KD היה המצטיין בשורות האלופה. דוראנט עבר יומיים לא קלים במהלכם ספג ביקורות רבות בעקבות היכולת הנרפית שהציג במשחק 2, בו איבד יותר מאשר שזרק לסל.

בארצות הברית טענו שפטריק בברלי, שמופקד על דוראנט בהגנה לאורך הסדרה, מצליח לערער לו את הביטחון, ודוראנט הגיב ערב המשחק עם טענות משלו, לפיהן השופטים מתייחסים למצ' אפ ביניהם כאל "קרב בין דויד וגוליית", ולכן נותנים לבברלי יחס מועדף. "אני קווין דוראנט. אתם יודעים מי אני. כולכם יודעים מי אני", אמר KD. גם כקבוצה גולדן סטייט התערבה: אולי בניסיון להפעיל לחץ על השופטים לקראת המשחקים הבאים בסדרה, היא שיגרה למשרדי ה-NBA סרטון ערוך שמוכיח שההגנה של בברלי על דוראנט לא חוקית, כביכול.

עוד בנושא

גולדן סטייט התאוששה עם ניצחון מוחץ, פילדלפיה וסן אנטוניו ב-1:2
ריקוד המכונה: ג'יימס הארדן ה"אמן" ויוסטון בלתי ניתנים לעצירה
"לוותר על זאיון וויליאמסון בדראפט יהיה כמו לוותר על מייקל ג'ורדן"

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס, מול פטריק בברלי, לוס אנג'לס קליפרס. GettyImages
גם גולדן סטייט נחלצה לעזרתו. דוראנט עם בברלי/GettyImages

כך או כך, דוראנט הראה שהוא לא זקוק לחסדים מאף אחד. הוא שיחק רק 29 דקות, והספיק לעשות במהלכן מקסימום נזק עם 38 נקודות (14 מ-23 מהשדה) ו-7 ריבאונדים. בכך דוראנט השווה את שיא הנקודות לשחקן ששיחק 30 דקות או פחות בפלייאוף בעידן שעון ה-24 שניות.

"הוא היה אגרסיבי מתחילת המשחק בשני צדי המגרש", אמר סטיב קר. "הוא תקף את הטבעת. וכמו שהוא אמר לפני המשחק - הוא קווין דוראנט. היום הוא הוכיח לכולם מי זה קווין דוראנט". אגב, בירידה למחצית, אחרי שצלף 27 נקודות בשני הרבעים הראשונים, שדרית הקווים שאלה את דוראנט מה ההבדל ביחס למשחקים הראשונים בסדרה, ודוראנט השיב: "כלום לא השתנה, מלבד זה שהמאמן משרטט יותר תרגילים עבורי". בסיום אמר דוראנט ש"אני נמצא בליגה הזאת כבר 12 שנים. אני כבר בן 30. אני לא צריך להוכיח כלום לאף אחד".

גם דריימונד גרין שיבח את חברו לקבוצה ואמר ש"הוא הגיע למשחק הזה במטרה להרוג, וזה היה כל ההבדל מבחינתנו". אפילו בברלי עצמו נאלץ להסיר את הכובע בפני דוראנט. "הוא עשה יותר פוסט-אפים, קלע את הזריקות הראשונות שלו, ומאותה נקודה, כמו כל שחקן כדורסל, הטבעת הפכה להיות יותר גדולה בשבילו. אני נותן לו קרדיט, הוא קלע הרבה סלים קשים. אבל אני בטוח שאוכל לעשות עבודה יותר טובה עליו במשחקים הבאים". במהלך המשחק צייץ מאט בארנס בסרקסטיות ש"אני מקווה שעכשיו תפסיקו לדבר על איך פטריק בברלי עוצר את KD. היחיד שיכול לעצור את KD זה ווסטברוק".

רמיזה קטנה לסטיב קר?

בגולדן סטייט מרוצים בעיקר מרוח הלחימה שחזרה. לא רק של דוראנט, אלא של כולם. "את כל המומנטום שאיבדנו ב-16 הדקות האחרונות של משחק 2 החזרנו בתחילת המשחק הלילה", שמח סטף קרי, שהסתפק הפעם ב-21 נקודות. "כולם היו אגרסיביים, כולם היו החלטיים, כולם הגיעו לזריקות טובות. האופן שבו התאוששנו וחזרנו למשחק שלנו, זה סימן לקשיחות שיש בקבוצה הזאת".

כמובן שדוראנט עמד במוקד הלילה, אבל גולדן סטייט מרוצה גם משני הגיבורים השקטים של הלילה, אנדרו בוגוט שסיים עם 8 נקודות, 14 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, וקוון לוני ששוב עלה היטב מהספסל וניפק 10 נקודות. כשקר נשאל על היכולת של בוגוט, שהוחתם על ידי הווריירס כתעודת ביטוח רגע לפני הפלייאוף (בסופו של דבר הוא זוכה לדקות רבות יחסית בגלל הפציעה של דמרכוס קאזינס), הוא הגדיר אותו כ"מתנה שנשלחה אליי מאלוהים". גם דוראנט שיבח את בוגוט ואמר ש"מאז שהוא הגיע לכאן, הוא נותן תרומה אדירה". כאמור, גם קוון לוני סוחט מחמאות ומציג לאחרונה יכולת מרשימה, מה שמגדיל את הסיכוי שכשיהפוך לשחקן חופשי בקיץ הקרוב יקבל חוזה שמן בהרבה. "אני מקווה בשבילו שיקבל את הכסף שמגיע לו. במילים אחרות, אני מקווה שלא יהיה אצלנו בעונה הבאה, כי זה אומר שהוא יקבל את הכסף שמגיע לו", אמר אנדרה איגודלה.

שחקני גולדן סטייט ווריירס קוון לוני, אנדרו בוגוט, סטפן קרי. GettyImages
האקס פקטורים של סטיב קר. לוני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully