וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאבלו לאסו: "יש הרבה דברים שנצטרך לשפר כדי לנצח במשחק השני"

ריאל מדריד תארח את פנאתינייקוס עם יתרון 0:1, אבל מאמנה לא מרוצה (ו', 22:15, 5 לייב). אנאדולו תארח את ברצלונה

עריכה: מתן חדד

בווידאו: מספרי העונה בעונה הסדירה ביורוליג

שלב ההצלבה ביורוליג יימשך מחר (שישי) עם המשחק השני בסדרות בין אנאדולו אפס לברצלונה ובין ריאל מדריד לפנאתינייקוס.

אנאדולו אפס (4) - ברצלונה (5), 0:1 בסדרה
ריאל מדריד (3) - פנאתינייקוס 6), 0:1 בסדרה

ריאל מדריד - פנאתינייקוס (22:15, Live5)

אחרי שנחלצה מהפסד במשחק הראשון בביתה, חוזרת אלופת היורוליג לפרקט המוכר לה בוויזיניק סנטר כדי לשמור על יתרון הביתיות בסדרה מול פנאתינייקוס. הקבוצה היוונית של ריק פיטינו כמעט הצליחה לגנוב את המשחק הראשון בזכות ריצת 8:20 ארבע דקות לסיום המשחק, אבל הבלאנקוס החזירו עם ריצת 0:9 משלהם ודאגו לסגור את הסיפור עם 72:75. מאמנה של ריאל פאבלו לאסו דיבר לקראת המשחק ואמר: "אנחנו מצפים למשחק שונה לחלוטין ונצטרך לבוא מוכנים בהתאם". הקבוצה מאתונה יודעת שהפסד נוסף ירחיק אותה מאוד מחלום הפיינל פור, בו לא הייתה נוכחת מאז שנת 2012. פאו תקווה לתצוגת שיא משחקניה בהובלת ניק קלאתיס, שמחזיק בשיא האסיסטים למשחק פלייאוף (16), כדי לנצח.

לאסו הוסיף: "אנחנו מצפים למשחק שונה לחלוטין בו נצטרך לשחק טוב יותר. אנחנו חייבים לשפר כל דבר במשחק שלנו. ריבאונדים, הגנת אחד על אחד, שליטה בקצב המשחק, האחוזים שלנו. יש הרבה מאוד דברים שאנחנו צריכים לשפר אם אנחנו רוצים לנצח במשחק מספר שתיים".

עוד בנושא:

סקוטי ווילבקין מבקר את התנהלות מכבי תל אביב בפתיחת העונה
יורוליג: ריאל ואנאדולו עלו ליתרון 0:1 בסדרה נגד פנאתינייקוס וברצלונה בהתאמה

עוד באותו נושא

יורוליג: ריאל מדריד גברה 72:75 דרמטי על פנאתינייקוס ועלתה ל-0:1 בסדרה

לכתבה המלאה
מאמן פנאתינייקוס ריק פיטינו. AP
יצליח לגנוב את הביתיות עם קבוצתו? פיטינו/AP

אנאדולו אפס - ברצלונה (20:15)

הטורקים, שהרשימו מאוד בסיבוב השני, הצליחו לפתוח את סדרת רבע הגמר עם ניצחון ביתי במשחק בו הובילו מן הפתיחה עד לסיומו. מי שהוביל את הקבוצה הטורקית היה וסילי מיציץ', שקלע 20 נקודות באחוזים מצוינים מכל הטווחים וסיים עם מדד מרשים (30). אנאדולו יודעת שאם תנצח שוב בסינאן ארדם דום ותשמור על הביתיות, היא תתקרב להופעה ראשונה בפיינל פור אחרי כמעט 18 שנה.

ברצלונה יכולה להרגיש מאוכזבת מן ההפסד במשחקה הראשון בסדרה 75:68. הקבוצה של סבטילב פשיץ' הצליחה להתקרב לקראת סיום המשחק לאנאדולו ולהקטין את הפער לחמש נקודות, אבל חסימה נהדרת של בריאנט דאנסטון מיודענו (שיחק בהפועל חולון ובני השרון) בתוספת סל של מי אם לא מיציץ' מנעו מהפך מפתיע. ברצלונה לא הייתה חלק מהפיינל פור מאז 2014 ואחרי עונה סדירה לא רעה בכלל תקווה לגנוב את הביתיות לחזור לבירת קטאלוניה עם יתרון משמעותי.

מאמן אנאדולו אפס ארגין עתמאן אמר לקראת המשחק: "סדרת הפלייאוף עדיין מתקיימת. אנחנו צריכים לנתח את מה שעשינו במשחק הראשון ואנחנו חייבים לשמור על הקצב ולשחק חכם יותר. אנחנו צריכים להילחם על כל כדור עם האוהדים שלנו".

ואסילי מיציץ', שחקן אנאדולו אפס. דני מרון
ניצחון נוסף יקרב אותו לפיינל פור ראשון. מיציץ'/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully