וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לאציו חזרה למאבק על המקום הרביעי עם 0:2 על אודינזה

קאיסדו (21) ועצמי של סנדרו (24) העניקו למארחת ניצחון במשחק ההשלמה והיא רחוקה רק שלוש נקודות ממילאן הרביעית. סטראקושה עצר פנדל

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: אייאקס לאחר העלייה לחצי גמר ליגת האלופות

לאציו חזרה הערב (רביעי) למאבק על הכרטיס הרביעי לליגת האלופות, כשניצחה 0:2 את אודינזה במשחק השלמה מהמחזור ה-25. הקבוצה של סימונה אינזאגי התקדמה בסך הכול למקום השביעי, אבל רק שלוש נקודות מפרידות בינה לבין מילאן הרביעית, לה הפסידה 1:0 ביום שבת.

פליפה קאיסדו שחקן לאציו. GettyImages
המבשל והכובש. צ'ירו אימובילה לצד פליפה קאיסדו/GettyImages

אודינזה אמנם ניצחה פעמיים מאז חזרתו של איגור טודור לתפקיד המאמן, אבל זה קרה במשחקי בית. בחוץ היא ניצחה רק פעם אחת העונה (0:2 על קייבו במחזור החמישי) והשיגה רק נקודה אחת כאורחת ב-2019. היא שבה לאולימפיקו ארבעה ימים אחרי ההפסד 1:0 לרומא, אבל שוב לא הצליחה לכבוש בבירה ונותרה במקום ה-16 ורק שלוש נקודות מעל הקו האדום.

בהיעדרם של חואקין קוראה ולואיס אלברטו, פיליפה קאיסדו קיבל מקום בהרכב לצד צ'ירו אימובילה וקיבל ממנו גם בישול בדקה ה-21. שלוש דקות לאחר מכן, אימובילה הסיט בראשו לאחר הרמת קרן והכדור פגע בסנדרו הברזילאי ונכנס פנימה כשער עצמי. הקבוצה מאודינה קיבלה הזדמנות לצמק אחרי עבירה ברחבה של הקפטן סנאד לוליץ' על קווין לזניה, אבל תומאס סטראקושה הדף את הפנדל של רודריגו דה פול בדקה ה-52 ושמר על שער נקי. לאציו חזרה לנצח אחרי שצברה נקודה בלבד בשלושת משחקיה הקודמים.

עוד באותו נושא

רונאלדו סופג אש, אלגרי לא עוזב, וביובנטוס מבטיחים: "נזכה בצ'מפיונס בשנה הבאה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully