וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטור הררה: "הוכחנו במשחק הראשון שאפשר לסכן ולפגוע בליברפול"

קשר פורטו מאמין לקראת גומלין רבע גמר ליגת האלופות (ד', 22:00, 5+): "רוצים לעשות היסטוריה". קונססאו: "נצטרך לשחק מושלם"

רבע הגמר - הגומליןהסתיים17/04/2019
פורטו
  • מיליטאו (69)
4:1
  • (26) מאנה
  • (65) סלאח
  • (77) פירמינו
  • (84) דייק
ליברפול
עריכת וידאו: מתן חדד

אין מקום לטעויות: אחרי שניצחה 0:2 במשחק הראשון באנפילד, ליברפול תתארח מחר (רביעי, 22:00, ספורט 5+) אצל פורטו בגומלין רבע גמר ליגת האלופות. המייטי רדס, שהשיגו את היתרון הגדול ביותר במשחק הראשון מכל ארבעת המשחקים, מקווים שלא למעוד כשהם מגיעים כפייבוריטים ברורים לביקור בדרגאו. הם ישמחו לשחזר את התוצאה מהמפגש בין הקבוצות בעונה שעברה באותו האצטדיון - אז זה נגמר ב-0:5 קל לאנגלים בשמינית הגמר.

יורגן קלופ מגיע אחרי ה-0:2 החשוב בפרמיירליג על צ'לסי, שהשאיר את הקבוצה שלו בפסגה. הוא יזכה לקבל סגל מלא למעט דיאן לוברן שנשאר באנגליה ואולי אדם ללאנה, שנמצא בספק עם פציעה בשריר. המאמן הגרמני צפוי לפתוח בדיוק עם אותו הרכב שניצח את צ'לסי בליגה: נאבי קייטה ימשיך בקישור לצד ג'ורדן הנדרסון ופאביניו, ובהתקפה, כמובן, השלישייה הקטלנית שכוללת את סאדיו מאנה, מוחמד סלאח ורוברטו פירמינו.

שחקן ליברפול מוחמד סלאח. רויטרס
מוחמד סלאח מפזר חיוכים באימון/רויטרס

פורטו, מנגד, חולמת על הפתעה אבל היא תחסר את ונסן אבובקאר הפצוע, כשגם חסוס קורונה בספק אבל בפורטוגל מאמינים שהוא יפתח בהרכב. מבחינת פורטו, ההגעה לרבע הגמר הייתה הישג גדול. היא תקווה לנקום על החמישייה שליברפול הנחילה לה בדראגו בעונה שעברה ואולי גם אם לא תעפיל לשלב הבא, לתת לאוהדיה סיבה לשוב הביתה עם חיוך ואופטימיות לקראת העתיד. מוסא מארגה וטיקיניו סוארס יפתחו בהתקפה.

מאמן פורטו, סרג'יו קונססאו אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו מאמינים שיש לנו סיכוי לעלות לחצי הגמר. נהיה חייבים להיות מהירים בהתקפה, לספק משחק מושלם. ליברפול יריבה חזקה מאוד, זה יהיה לא פשוט. המפתח יהיה בהגנה. נהיה חייבים להיות נקיים מטעויות לאורך כל המשחק, טעות אחת עלולה לעלות לנו ביוקר. לא קשה לנתח את צורת המשחק של ליברפול, אבל לעצור אותם בפועל זה אתגר רציני, הם מעולים. אנחנו מצפים בקוצר רוח למשחק הזה מול האוהדים שלנו".

הקטור הררה הוסיף: "ליברפול מגיעה עם יתרון. אנחנו חייבים להאמין, אם לא נאמין, ברור שלא ננצח. אם אתם שואלים אותי, אני חושב שיש לנו שחקנים שיכולים לעשות את זה ואני מלא ביטחון שנוכל להמשיך את חלום ליגת האלופות שלנו. נקמה על ה-5:0 בעונה שעברה? אנחנו לא חושבים על נקמה. מה שקרה בעונה שעברה נשאר בעבר. יש לנו עכשיו הזדמנות לעשות משהו מיוחד, ואנחנו רוצים לעשות היסטוריה. הוכחנו במשחק הראשון שאנחנו יכולים להתמודד, לסכן ולפגוע בהם".

עוד באותו נושא

ההזדמנות האחרונה של אלכסיס סאנצ'ס במנצ'סטר יונייטד

לכתבה המלאה
מאמן פורטו סרג'יו קונססאו. רויטרס
"לא קשה לנתח את ליברפול, לעצור אותם בפועל זה אתגר רציני". סרג'יו קונססאו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully