וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטיום דולגופיאט: "התרגיל שעשיתי היה הכי טוב שלי אי פעם"

16.4.2019 / 15:11

איגוד ההתעמלות ערך קבלת פנים לדולגופיאט ואנדריי מדבדב שחזרו עם מדליות מאליפות אירופה: "מקווים שלא נעצור בהישגים האלה"

צילום: יותם רונן, עריכה: מתן חדד

איגוד ההתעמלות שעבר לא מעט טלטלות מאז אולימפיאדת ריו, נמצא בתקופה מצוינת בזכות כמה מתעמלים שמקבעים את עצמם בטופ העולמי. לינוי אשרם בהתעמלות אמנותית הפכה למותג ואצל הגברים בהתעמלות המכשירים שולט ארטיום דולגופיאט שממשיך את דרכו של אלכס שטילוב בתרגילי הקרקע. בסוף השבוע האחרון זכה המתעמל הצעיר מראשון לציון במדלית הכסף באליפות אירופה שנערכה בפולין. דולגופיאט שיחזר את הישגו מאליפות אירופה הקודמת והוא תקוות ישראל למדליה גם באולימפיאדה בטוקיו עוד פחות משנה וחצי. הפעם הצטרף אל דולגופיאט גם אנדריי מדבדב שעשה הישג אדיר מבחינתו כאשר הגיע שני על שולחן הקפיצות. איגוד ההתעמלות ערך בצהריים עבור השניים קבלת פנים בהיכל טוטו בחולון.

המאמן סרגיי וייסבורג שהיה מאמנו של שטילוב והיום עובד עם דולגופיאט ומדבדב אמר בין היתר: "חבל שאלכס שטילוב לא פה אבל כל מה שקרה זה גם בזכות זה, שהמדליה הראשונה הייתה שלו ואחריו כולם האמינו שזה אפשרי. אני מקווה שלא נעצור רק בהישגים האלה של ארטיום ואנדריי".
ארטיום דולגופיאט עדיין מתרגש מכל מדליה: "כאשר זוכים במדליה זו אותה השמחה כל פעם. לא חושב על הציפיות ממני, אני חושב שהתרגיל שעשיתי היה הכי טוב שלי אי פעם, אני מכוון להגיע לטוקיו דרך אליפות העולם בשטוטגרט ובשביל זה צריך מדליה".

אנדריי מדבדב לו זו היתה כאמור מדליה ראשונה באליפות אירופה סיפר: "הייתה דרמה לא קטנה בתחרות, הייתה שמחה גדולה כשהבנו שיש מדליה. אין לי מילים לתאר כמה שאני מאושר. חיכיתי לרגע הזה כל הקריירה, שברתי כאן תקרת זכוכית מאוד עבה, זה גמר חמישי שלי בקריירה ברמה היבשתית ומדליה ראשונה. זה רגע שאזכור לכל החיים".

אנדריי מדבדב, ארטיום דולגופיאט, מדליות. יותם רונן
ההתעמלות הישראלית על המפה/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully