וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: ארטיום דולגופיאט זכה במדליית כסף בתרגיל קרקע

המתעמל הישראלי זכה בפעם השנייה במדליית כסף באליפות אירופה עם 14.900 נקודות. מדליית כסף ללינוי אשרם בקרב-רב בגביע העולם בסופיה

ארטיום דולגופיאט מתעמל ישראלי. באדיבות איגוד ההתעמלות, אתר רשמי
הישג נפלא. דולגופיאט/אתר רשמי, באדיבות איגוד ההתעמלות

הישג מרשים לארטיום דולגופיאט באליפות אירופה בהתעמלות שנערכת בשצ'צ'ין שבפולין. המתעמל הישראלי זכה במדליית כסף בתרגיל הקרקע עם תוצאה של 14.900. זו פעם שנייה ברציפות שדולגופיאט זוכה במדליית כסף באליפות אירופה אחרי שבשנה שעברה עשה את זה בגלזגו, סקוטלנד. גם אלכס שטילוב השתתף בגמר וסיים במקום החמישי עם תוצאה של 14.366.

התוצאה של דולגופיאט בן ה-21 הייתה טובה והספיקה כאמור למדליית כסף, אולם הייתה טובה פחות מזו שהשיג במוקדמות, אז קיבל 15.366 נקודות וסיים במקום הראשון הכללי. עם זאת, בתרגיל שלו בגמר יצא דולגופיאט מהמשטח כבר בהתחלה, אבל הצליח להתאושש מזה ולהמשיך את התרגיל כולו בצורה מוצלחת.

במדליית הזהב בתחרות הקרקע זכה ארתור דללויאן מרוסיה עם תוצאה של 15.100. דימיטרי לאנקין, גם הוא מרוסיה, זכה במדליית הארד עם 14.800 והיה קרוב מאוד לגזול את הכסף מדולגופיאט.

דולגופיאט יקבל מענק של 35,000 שקלים מהקרן המשותפת לוועד האולימפי בישראל, משרד התרבות והספורט והמועצה להסדר ההימורים בספורט. מאמנו סרגיי וייסבורג יקבל מחצית מהסכום.

* עוד היום: לינוי אשרם זכתה במדליית כסף בקרב-רב בגביע העולם בסופיה. אשרם סיימה עם סך של 80.450 נקודות כאשר ראשונה סיימה אלכסנדרה סולדטובה מרוסיה. ניקול זליקמן סיימה רביעית בקרב-רב עם 78.900 נקודות. גם אשרם וגם זליקמן העפילו לכל הגמרים האישיים, שיתקיימו מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully