וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי - טוטנהאם: פפ גווארדיולה מוכן ל"שני משחקי גמר"

מאמן האלופה בלחץ: "אם נפסיד לטוטנהאם באלופות ובליגה, איבדנו שני תארים". דלה עלי התאמן ובספק, פוצ'טינו אופטימי (ד', 22:00, ספורט5)

רבע הגמר - הגומליןהסתיים17/04/2019
מנצ'סטר סיטי
  • סטרלינג (4)
  • סילבה (11)
  • סטרלינג (21)
  • אגוארו (59)
3:4
  • (7) סון
  • (10) סון
  • (73) יורנטה
טוטנהאם
עריכת וידאו: מתן חדד

מנצ'סטר סיטי

ההפסד המינימלי 1:0 בשבוע שעבר, קבע שהכל פתוח במשחק בין מנצ'סטר סיטי לטוטנהאם. ביום שני פפ גווארדיולה הצהיר ש"אני מרגיש שנעלה שלב" וזו התחושה בקרב אלופת אנגליה. בנז'מן מנדי בספק אצל התכולים ואלכסנדר זינצ'נקו עשוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי בעוד ההחלטה בנוגע לפרננדיניו תתקבל קרוב לשעת המשחק - בהתאם למצב הפציעה שלו.

הלחץ על המארחת גדול, בין היתר בגלל מה שמצפה לה בהמשך השבוע: מפגש נוסף עם התרנגולים, הפעם בליגה, ופפ גווארדיולה הודה היום: "אם לא ננצח את שני המשחקים הללו, נהיה מחוץ לשני המפעלים. אלה שני משחקי גמר, והרגשתי ככה גם לפני מספר שבועות. אין לנו מנוחה, אנחנו הולכים לשחק 10-11 משחקים יותר מליברפול, אבל אני אוהב את האתגר הזה. אני יודע כמה ממוקדים השחקנים שלנו. האם זה יספיק? אין לי מושג".

אבל מאמן סיטי לא רוצה יכולת שיא רק משחקניו, אלא גם מאוהדי המועדון: "אנחנו זקוקים להם ברגעים קשים, אני סקרן מאוד לראות כיצד יגיבו. אני רוצה שהם יהיו כמו במשחק שלנו מול ליברפול. אני רוצה לראות שהם באמת רוצים שנגיע לחצי הגמר".

מנג'ר מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
רגע האמת. פפ/רויטרס

טוטנהאם

הארי קיין הצטרף לרשימת פצועים שכוללת גם את אריק דייר וסרז' אורייה. אריק לאמלה ודלה עלי הצליחו להתאמן היום, אבל רק מחר לקראת המשחק יתברר האם יוכלו לקחת בו חלק. עם שק הבעיות הזה התרנגולים ייצאו למנצ'סטר במטרה להגן על היתרון הזעיר שלהם מהמשחק הראשון. סון יונג-מין שכבש במשחק הראשון, כנראה יתופקד בחוד, אם כי ייתכן שמאוריסיו פוצ'טינו יחליט להרכיב בסופו של דבר את פרננדו יורנטה. לוקאס מורה שהבריק עם שלושער נגד האדרספילד בסוף השבוע, עשוי לפתוח בחלק הקדמי.

מאוריסיו פוצ'טינו אמר במסיבת העיתונאים: "הניצחון במשחק הראשון היה מדהים, אבל ברור לגמרי שהכל פתוח. מה שיש לנו כרגע זו אמונה שאנחנו יכולים להיות חזקים. סיטי משחקת עם קצב גבוהה כבר מתחילת המשחק, וזה יהיה האתגר שלנו - לעצור אותם. אנחנו מאמינים שביכולתנו לעשות את זה".

הוגו לוריס: "מחר הולך להיות משחק שונה מהראשון. יש לנו יתרון קטן, אבל אם נגיע עם גישה של להבקיע עוד שערים, נקשה על מנצ'סטר סיטי עוד יותר. קשה מאוד להחליף את הארי קיין, אבל כולם מוכנים לעזור לקבוצה ולהילחם".

עוד באותו נושא

ג'יימי קארגר: "הייתי מוותר על סלאח לפני שהייתי מוותר על מאנה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully