וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימי קארגר: "הייתי מוותר על סלאח לפני שהייתי מוותר על מאנה"

שחקן העבר האגדי שיבח את כוכב ליברפול: "שחקן הכנף הכי טוב שלנו ב-30 השנים האחרונות, הוא זה שהחזיר את הקבוצה לצמרת"

עריכת וידאו: מתן חדד

מוחמד סלאח הפך לשחקן הכי מדובר של ליברפול בשנתיים האחרונות, אבל לכדורגלן העבר האגדי של המועדון, ג'יימי קארגר, יש דווקא פייבוריט אחר: סאדיו מאנה. קארגר - סגן מלך ההופעות של הקבוצה בכל הזמנים ומי ששיחק כל חייו במדי ליברפול - נשאל אמש: "אם היית חייב לוותר על שחקן אחד, סלאח או מאנה, במי היית בוחר?" והשיב בלי להסס: "סלאח".

"אני אוהד גדול של מאנה", אמר קארגר, "אנשים מדברים הרבה על ההחתמות של ואן דייק וסלאח... אבל מאנה הוא האיש שהחזיר את ליברפול לעניינים. הוא היה ההחתמה הגדולה הרצינית של קלופ, 30 מיליון ליש"ט והעסקה הזאת החזירה את ליברפול לטופ 4 באנגליה. עונה לאחר מכן היא הגיעה לגמר ליגת האלופות והעונה היא מתחרה על האליפות. כשנאבקנו על האליפות ב-2009, לא היה לנו שחקן כמו מאנה. אני חושב שאם היה לנו אותו אז, היינו זוכים בתואר".

מאנה כבש העונה 18 שערים בליגה ו-3 נוספים בליגת האלופות. הוא נבחר ל"שחקן החודש" בפרמיירליג בחודש מרץ ובעיני רבים נחשב לשחקן ההתקפה הכי טוב של ליברפול העונה.

קארגר הוסיף: "מאנה לא רק כובש במצב של 0:4, כשהמשחק כבר גמור, הוא גם מבקיע שערים חשובים. הוא מסתובב מתחת לרדאר, מדברים על סלאח, ואן דייק, על השוער... ליברפול עשויה לזכות באליפות אחרי 30 שנה והוא שחקן הכנף הכי טוב שהיה לקבוצה ב-30 השנה האחרונות. השחקן הכי טוב בעמדה הזו מאז ג'ון בארנס. זה דבר גדול, כי מבחינתי בארנס הוא אחד מ-5-6 השחקנים הכי גדולים של ליברפול בכל הזמנים".

עוד בנושא:

ליברפול ניצחה 0:2 את צ'לסי ושמרה על המקום הראשון
יורגן קלופ התמוגג: "איזו קבוצה, איזה אצטדיון, איזו אווירה"
אבל באנפילד: קפטן ליברפול בעבר טומי סמית' הלך לעולמו בגיל 74

שחקן ליברפול, סאדיו מאנה. GettyImages
"אם היה לנו שחקן כמוהו ב-2009, היינו זוכים באליפות". מאנה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully