וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ התמוגג: "איזו קבוצה, איזה אצטדיון, איזו אווירה"

ליברפול חגגה 0:2 מתוק על צ'לסי, קלופ הודה שהוא מצטמרר מהתרגשות, מוחמד סלאח חשף מה עומד מאחורי החגיגה הייחודית שלו. גווארדיולה יודע: "זה עדיין תלוי בנו, ואנחנו בהחלט מסוגלים לזה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בפלייר: ליברפול אחרי הניצחון על פורטו

מוחמד סלאח, אדן הזאר, ליברפול מול צ'לסי. רויטרס
ניצחון סמלי. סלאח/רויטרס

בדקה ה-53 אצטדיון אנפילד רעד. ממש רעד. מוחמד סלאח שלח בעיטה אדירה ברגל שמאל שהלכה לחיבורים של קפה, וליברפול עלתה ל-0:2 יפהפה מול צ'לסי. זה היה הרגע שבו הכל התפרץ. כל הטראומות, החששות, הלחץ. אחרי מחצית ללא שערים, ליברפול ירדה להפסקה בהבנה שהיא שוב עלולה לאבד את זה מול צ'לסי, בדיוק כמו במשחק ההוא, מול אותה יריבה, כשסטיבן ג'רארד החליק. אבל אחרי שער של מאנה (51) הגיעה הפצצה המדהימה הזאת של סלאח, ופתאום ליברפול השתחררה והבינה: השנה זה יכול להיראות אחרת.

לא היה קל לליברפול לעלות למשחק בידיעה שמנצ'סטר סיטי שוב ניצחה (1:3 קליל על קריסטל פאלאס), אבל הקבוצה של יורגן קלופ שוב עמדה במשימה. המירוץ לאליפות אנגליה עדיין צמוד ומרתק, אבל הערב (ראשון) ליברפול השיגה את שלוש הנקודות שהעלו אותה למקום הראשון, והעניקו לה שוב את הביטחון והאמונה.

יש לה משחק עודף על יריבתה הגדולה מנצ'סטר סיטי, והכל תלוי ברגליים של שחקניו הלוהטים של פפ גווארדיולה. לליברפול נשארו עוד ארבעה משחקים: קרדיף בחוץ, האדרספילד בבית, ניוקאסל בחוץ, וולבס בבית. לסיטי נשאר טוטנהאם בבית, מנצ'סטר יונייטד בחוץ, ברנלי בחוץ, לסטר בבית וברייטון בחוץ. אין פלא שגווארדיולה הודה היום ש"הכל בידיים שלנו, אנחנו יודעים שאנחנו יכולים להתמודד עם הלחץ. אנחנו יודעים שיהיה קשה לא לאבד נקודות בליגה במשך חודש. נצטרך לנצח את כל המשחקים כדי לזכות בתואר שני ברציפות, וכל השחקנים הראו היום שהם מסוגלים לעשות את זה. אין לנו ספק".

עוד באותו נושא

אנגליה: ליברפול ניצחה 0:2 את צ'לסי ושמרה על המקום הראשון

לכתבה המלאה
מוחמד סלאח חוגג שער, ליברפול מול צ'לסי. רויטרס
מוחמד סלאח חוגג שער, ליברפול מול צ'לסי/רויטרס
יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
יורגן קלופ מאמן ליברפול/רויטרס

אבל יורגן קלופ יודע שלא משנה איך תיגמר העונה הזאת, הוא והאוהדים יכולים להיות גאים בשחקנים על עוד עונה נהדרת. "אני כל כך גאה בקבוצה, זו הייתה תצוגה נהדרת", אמר קלופ בסיום, "איזו קבוצה, איזה אצטדיון, איזו אווירה. אני אסיר תודה על ההזדמנות להיות חלק מזה, זה נהדר. פשוט מרגש, אפילו מפעים. כל הכבוד לבחורים, כל הכבוד. עכשיו נתכונן לפורטו, וכל מה שיבוא".

קלופ התייחס למירוץ המסקרן לאליפות: "השאלה הראשונה במפגש הקבוצתי היום הייתה 'מה התוצאה במשחק של סיטי?'. אי אפשר להימנע מזה. אבל זה לא מעניין אותנו. אנחנו מצפים שהם ינצחו את כל המשחקים שלהם, ואם נזכה באליפות, נהדר, אבל גם אם לא אנחנו עדיין קבוצת כדורגל נהדרת". על השער של סלאח אמר קלופ: "הייתה לי את הזווית הכי טובה! ראיתי לפני כולם שזה הולך להיכנס. איזה פיניש, אטיזו בעיטה. אבל כל המהלך היה מצויןץ וואו, מבריק".

וירג'יל ואן דייק נשאל על ההבדל בין המשחק ההוא מול צ'לסי לפני חמש שנים לזה של היום, וענה: "מה שהיה לפני חמש שנים לא הטריד אותנו היום. אנחנו מרוכזים רק במשחקים שלנו, וביום רביעי מצפה לנו עוד משחק ענק, ואחר כך עוד משחק קשה מול קרדיף, כך שרק בזה אני מתרכז".

וכמובן, אי אפשר שלא להתייחס למוחמד סלאח, שחגג בצורה מקורית את השער האדיר שלו, עם תנועת יוגה רגועה, אולי כתשובה לאוהדי צ'לסי שביום חמישי האחרון שרו נגדו שירי נאצה שבהם כינו אותו "טרוריסט". סלאח נשאל על החגיגה שלו, והסביר: "אני איש יוגה! אני עושה יוגה, וזה פשוט עלה אצלי בראש". סלאח כבש את שערו ה-22 העונה ושערו ה-19 בליגה, והוא השתווה לסרחיו אגוארו בראש טבלת הכובשים.

מוחמד סלאח, ליברפול. רויטרס
מוחמד סלאח, ליברפול/רויטרס
מוחמד סלאח חוגג שער, ליברפול מול צ'לסי. רויטרס
מוחמד סלאח חוגג שער, ליברפול מול צ'לסי/רויטרס

מנגד, בששת המשחקים האחרונים של צ'לסי מול קבוצות מהטופ-6, יש לה 0 נקודות והפרש שערים 16:2. "אני מרוצה מההופעה שלנו", אמר מאוריציו סארי בסיום, "כי לדעתי שיחקנו טוב מאוד מול יריבה מאוד מאוד חזקה. אני חושב שאנחנו בדרך הנכונה, אנחנו משתפרים, כי לפני שלושה חודשים לא יכולנו להישאר במשחק כמו ששיחקנו היום". סארי נראה עצבני על הקווים, והעביר א מעט ביקורת על השופטים. "אני חושב שהרמה בפרמיירליג היא הכי טובה בעולם, אבל לא השופטים", אמר האיטלקי.

ג'יאפרנקו זולה עוצר את מאוריציו סארי, צ'לסי. רויטרס
ג'יאפרנקו זולה עוצר את מאוריציו סארי, צ'לסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully