וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל ניצחה 0:1 את ווטפורד

פייר אמריק אובמיאנג ניצל טעות גדולה של השוער בן פוסטר כדי לכבוש (10), טרוי דיני הורחק (11). התותחנים במקום הרביעי

פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל. רויטרס
אובמיאנג חוגג/רויטרס

המחזור ה-34 בפרמיירליג ננעל הערב (שני) עם המשחק בין ווטפורד לארסנל. התותחנים הצליחו להשיג ניצחון חוץ שישי בסך הכול ב-16 משחקים העונה עם 0:1 דחוק וקשה מאוד בוויקארג' רואד. פייר אמריק אובמיאנג ניצל טעות גדולה מאוד של השוער המקומי בן פוסטר כדי לכבוש כבר בדקה העשירית. החלוץ הגאבוני הפעיל לחץ על השוער ובלם אותו בדרך לשער.

דקה לאחר מכן, בדקה ה-11, ווטפורד נותרה בעשרה שחקנים. טרוי דיני שלח מרפק מיותר ומטופש מאוד לעבר לוקאס טוריירה וספג אדום ישיר. למרות זאת, ארסנל לא הצליחה להרוג ולגמור את המשחק בכוחות עצמה ואפשרה לצרעות להגיע ללא מעט מצבים, כולל בעיטה אחת נהדרת של אדם מאסינה למשקוף בדקה ה-62. בסופו של דבר ארסנל השיגה את שלוש הנקודות היקרות מבחינתה, שלושה ימים לפני הגומלין ברבע גמר הליגה האירופית מול נאפולי בחוץ.

בזכות הניצחון, טיפסה ארסנל אל המקום הרביעי עם 66 נקודות, כמות זהה לזו של צ'לסי, אבל לבלוז יש משחק עודף ואחת פחות מטוטנהאם השלישית. גם מנצ'סטר יונייטד עדיין בתמונה עם 64 נקודות.

זו הפעם הראשונה שארסנל לא סופגת שער במשחק חוץ העונה והיא הקבוצה האחרונה בפרמיירליג שלא הצליחה לשמור עד כה על רשת נקייה אפילו פעם אחת במשחק חוץ העונה.

* באיטליה ננעל המחזור ה-32 עם 0:0 בין אטאלנטה לאמפולי. הקבוצה מברגמו בעטה 18 פעמים למסגרת, אבל לא הצליחה לכבוש.

טרוי דיני שחקן ווטפורד. רויטרס
דיני עצבני אחרי ההרחקה/רויטרס
קלוד אוהד ארסנל. רויטרס
אוהד ארסנל, קלוד, מגיב בזעם/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully