וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מגן שמאלי מגאנה ינחת השבוע וייבחן עד אמצע מאי

15.4.2019 / 17:54

איברהים מורו בן ה-19 ינסה להרשים את הצוות המקצועי. ראשי המועדון מקווים לתסריט דומה לזה של בן ארצו, עמנואל בואטנג

יוטיוב

בווידאו: ארנסט אנטווי שמועמד להפועל תל אביב

המגן השמאלי הגנאי, איברהים מורו, המריא לישראל כדי להיבחן בהפועל תל אביב. לפי התקשורת הגנאית, מורו בן ה-19 ייבחן בשורות האדומים במשך חודש, עד ה-15 במאי. מורו משתייך לקבוצת בולגה אול סטארס ובילה את השנה האחרונה כמושאל לקארלה יונייטד.

בצל הדרישה של פיפ"א לתשלום חובות עבר, תקציבה של הפועל תל אביב עדיין לא ברור לקראת העונה הבאה וחלק מראשי המועדון מעוניינים לצרף זרים צעירים דוגמת עמנואל בואטנג. הקשר הגנאי נבחן בעצמו במשך כמה שבועות במתחם חודורוב, הוחתם על ידי הקבוצה ובחצי השני של העונה הפך לשחקן קבוע ברוטציה.

ההגעה של מורו למבחנים קורית בסמיכות לדברים שאמר אמש מרווין פרסמן לתקשורת בבלגיה: "אני מרגיש מוערך כאן ולא פוסל את האפשרות להאריך חוזה, אבל אני כבר בן 28 ומודע לכך שהפרישה לאט לאט מתקרבת. אני מאוד רוצה לחזור לליגה הבלגית. מצדי לשחק בליגה הבכירה או בליגה השנייה, לא ממש אכפת לי, אבל העיקר שזו תהיה הקבוצה הנכונה עבורי. אני בעיקר רוצה לחתום בקבוצה אחת לכמה שנים, כי מאסתי בלעבור קבוצות שנה אחרי שנה".

הפועל תל אביב בוחנת גם את האפשרות לצרף את שחקן הכנף הגנאי ארנסט אנטווי (23) שמשחק באוניאו לייריה מהליגה השנייה בפורטוגל.

עמנואל בואטנג שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
מורו יילך בדרכיו של בואטנג?/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully