וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעזוב את הפועל תל אביב? מרווין פרסמן: "רוצה לחזור לבלגיה בעונה הבאה"

המגן השמאלי נוטה לממש את אופציית היציאה שבחוזהו: "מרגיש מוערך בהפועל תל אביב, אבל מעדיף לחתום על חוזה ארוך טווח בבלגיה"

יוטיוב

מרווין פרסמן הוא ללא ספק אחת מנקודות האור בעונה של הפועל תל אביב. המגן השמאלי בן ה-28, שהצטרף לאדומים בחלון ההעברות של ינואר 2018 כשהקבוצה עוד היתה בלאומית, הפך לאחד השחקנים החשובים של קובי רפואה והשתפר ככל שהעונה התקדמה. יחד עם זאת, ייתכן שהפועל תל אביב לא תיהנה משירותיו בעונה הבאה, שכן הוא מחזיק באופציית יציאה מהחוזה ועל פי הדברים שאמר אמש לאתר הבלגי "ווטבול", הוא מתכנן לחזור למולדת.

"נראה מה יקרה בקיץ. בסך הכל אני מרגיש מוערך כאן ולא פוסל את האפשרות להאריך חוזה, אבל אני כבר בן 28 ומודע לכך שהפרישה לאט לאט מתקרבת. אני מאוד רוצה לחזור לליגה הבלגית", צוטט פרסמן, שחתם בקיץ לשתי עונות נוספות בהפועל תל אביב. "מצידי לשחק בליגה הבכירה או בליגה השנייה, לא ממש אכפת לי, אבל העיקר שזו תהיה הקבוצה הנכונה עבורי. אני בעיקר רוצה לחתום בקבוצה אחת לכמה שנים, כי מאסתי בלעבור קבוצות שנה אחרי שנה".

פרסמן, בן לאם בלגית ולאב גנאי, גדל במחלקת הנוער של בירסחוט. בהמשך שיחק בבוורן ובאנטוורפן המקומוית, לאחר מכן עבר להולנד ולבש את המדים של דורדרכט וקמבור, ובסופו של דבר הצטרף להפועל תל אביב בינואר 2018. העונה, כאמור, הפך לבורג מרכזי בקבוצה. הוא שחקן השדה שקיבל הכי הרבה דקות מרפואה העונה (2,426), הוא מוביל את הקבוצה במסירות מפתח (24), רשם שלושה בישולים וגם מוביל את ליגת העל כולה בריצות מהירות.

עוד בנושא

בשבת: הפועל תל אביב ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-2:2
רפואה על הטעויות של רובי לבקוביץ': "הוא לא היה מרוכז"
בדרך לשוויץ? יאנג בויז ופ.צ. ציריך עוקבות אחרי ג'וזף גנדה

מרווין פרסמן שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
בדרך חזרה לבלגיה? פרסמן/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully