וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה על הטעויות של לבקוביץ': "הוא לא היה מרוכז. מדובר בקטע מנטלי"

13.4.2019 / 20:26

מאמן הפועל תל אביב לא אהב את השערים שקבוצתו ספגה ב-2:2 מול קרית שמונה: "לא יכול להיות שאנחנו מקבלים כל שבוע שערים ממצבים נייחים. היינו מאוד נאיביים". קשטן: "ספגנו שערים קלים אבל גילינו אופי"

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. פלייר של ארנסט אנטווי מועמד להפועל תל אביב. קובי אליהו
מתוסכל. רפואה/קובי אליהו

הפועל תל אביב השלימה היום (שבת) משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, כשנפרדה ב-2:2 ביתי מול קרית שמונה, אבל אחרי המפלה הקודמת מול בית"ר ירושלים, הפעם לפחות סיפקה לאוהדיה מעט הנאה עם מחצית שנייה סוערת. זה כמובן לא ניחם את המאמן קובי רפואה, שלא אהב את העובדה שקבוצתו איבדה פעמיים יתרון.

האדומים הוליכו פעמיים, אבל ספגו פעמיים בעקבות שתי פעולות לא מוצלחות של השוער רובי לבקוביץ'. רז שלמה כבש את הראשון לאדומים (22) בנגיחה קשתית ומדויקת, חאג'י בארי ניצל השמטה של לבקוביץ' והשווה (48) ל-1:1, שחר הירש דהר וכבש (54) כדי להעלות את המארחת ל-1:2, אבל לוי גרסיה נגח את השוויון (60) אחרי יציאה רעה של השוער לכדור קרן.

רובי לבקוביץ' שוער הפועל תל אביב. קובי אליהו
תפס אוויר. לבקוביץ'/קובי אליהו

"אני מאוד מאוכזב", אמר בסיום קובי רפואה, "כל שבוע אנחנו עובדים על הקטע המנטלי, ולא יכולים להיות שאנחנו מקבלים כל שבוע שערים ממצבים נייחים. היינו מאוד נאיביים היום. מאכזב לאבד ככה נקודות, אחרי שאיבדנו נקודות מול בית"ר במצב נייח בתוספת הזמן". על הטעויות של לבקוביץ' אמר המאמן: "הוא לא היה מרוכז. מדובר בקטע מנטלי. ניסינו לשפר את הקטע הזה ולצערי זה לא הספיק היום". ומה על העונה הבאה? "עדיין לא נשארנו רשמית", אמר רפואה, "עדיין מוקדם לדבר על כך".

שחר הירש, שכבש שער מצוין שלא הספיק לקבוצתו, אמר בסיום: "חבל שלא השכלנו לנצח את המשחק הזה. תחושה לא טובה. מאוד מאכזב לא לנצח. בשבוע שעבר הפסדנו בניגוד למתרחש והיום באנו בכל הכוח לנצח ולהבטיח את ההישארות וננסה ללמוד ממה שקרה ולהמשיך הלאה". הירש נשאל אם הוא רוצה להישאר בהפועל תל אביב, וענה: "הבעלים והמאמן יודעים את דעתי בנוגע לזה. אני רוצה להישאר".

מנגד, תומר קשטן יצא מעודד מהנקודה, אבל מאוכזב אחרי שיואל אבוחצירה כמעט כבש שער ניצחון בדקה ה-87, עם נגיחה מקרוב שנעצרה במשקוף. "יכולנו לנצח את המשחק הזה", אמר מאמן קרית שמונה, "המחצית השנייה יכלה ללכת לכל כיוון. אם הנגיחה הייתה נכנסת הכל היה נראה אחרת. ספגנו שערים קלים אבל גילינו אופי. לקחנו נקודה חשובה במאבק שלנו על ההישרדות בליגה. במחצית ראשונה לא שיחקנו טוב. כל משחק הוא בפני עצמו והתפקיד שלי הוא לקרוא את המשחק ולהגיב בהתאם. היינו חלשים מאוד במחצית הראשונה ואני לוקח על זה אחריות. אנחנו בלחץ מלהשיג תוצאות טובות ולא להיות תלויים באחרים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל תל אביב וקרית שמונה נפרדו ב-2:2

לכתבה המלאה
לוי גרסיה שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
יוצאים מעודדים. גרסיה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully