וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: כץ יערוך שיחה מכרעת עם סילבס, אלישע לוי ויובל נעים בהמתנה

15.4.2019 / 11:07

הבעלים מנסה לסגור סופית עם סילבס, אבל אם המגעים לא יבשילו אחד משני המאמנים הוותיקים ימונו. אופציה נוספת: בן מרגי יאמן עד סוף העונה

יוטיוב

עיקרי הדברים

- יואב כץ וחיים סילבס ישוחחו פעם נוספת פעם נוספת
- אם המגעים עם סילבס לא יצלחו, אלישע לוי או יובל נעים ימונו
- מאור בוזגלו, פיראס מוגרבי ומחמוד קנדיל מועמדים לעונה הבאה

seperator

יואב כץ וחיים סילבס קבעו לשוחח היום (שני) פעם נוספת בניסיון לסגור את מינויו של האחרון למאמן הפועל חיפה. סילבס הוא המועמד המועדף על אנשי הפועל חיפה ולמרות שיחות חיוביות והבנות עקרוניות על תנאי החוזה, בחיפה ציינו שכל עוד אין אישור רשמי של כץ העניינים עדיין לא סגורים.

סילבס הביע בשיחה עם כץ רצון גדול לאמן את הקבוצה, אולם אם המגעים לא יבשילו לכדי חתימה, במועדון ינסו לסגור עם אלישע לוי או יובל נעים. כזכור, עם התפטרותו של מימר, סימן כץ את סילבס כמועמד המוביל אך במקביל סימן גם את לוי ונעים הוזכר כאופציה. לאחר השיחה היום עם סילבס יקבל כץ החלטה, כאשר כל העת הוא בקשר עם סוכן השחקנים אבי נמני שמייצג את לוי ואת נעים. "יואב מעריך מאוד את סילבס ואת אלישע", אמר גורם בסביבתו "ההערכה היא שאחד מהם יהיה המאמן, אבל שאף אחד לא יופתע אם יואב יחליט בסופו של דבר שרק בקיץ אחד מהם ימונה ועד סוף העונה בן מרגי יהיה על הקווים".

במקביל, שלושה שחקנים עלו על הפרק לקראת העונה הבאה. מחמוד קנדיל הוזכר כאופצייה לחיזוק אם אכן ארנסטס שטקוס יעזוב. בקישור מאור בוזגלו ופיראס מוגרבי הם השמות הבולטים. במקביל, עושה רושם שלא מעט שחקנים ישוחררו, ביניהם גם דודו ביטון. גם בן אז'ובל עשוי שלא להמשיך אם הפועל עכו תתעקש על דמי האופצייה שעומדים על כ-600 אלף שקלים.

עוד בנושא

שרון מימר הודיע על התפטרות מהפועל חיפה: "הקבוצה חייבת זעזוע"
הפועל חיפה הגיעה להבנות עם חיים סילבס, מאור בוזגלו על הכוונת

עוד באותו נושא

הפועל חיפה: שרון מימר הודיע על התפטרותו: "הרגשתי שהקבוצה חייבת זעזוע"

לכתבה המלאה
חיים סילבס מאמן עירוני קרית שמונה. לילך וייס רוזנברג
אלישע לוי ויובל נעים מחכים. סילבס/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully