וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בהפועל חולון: גיא פניני גמר את העונה

14.4.2019 / 17:31

הפורוורד הוותיק נפצע בשריר הירך האחורי, וההערכה הראשונית היא כי יושבת לחודשיים לפחות. בכל מקרה הוא יחמיץ את הגומלין מול ססארי בחצי גמר היורופקאפ

ONE

בווידאו: תקציר המשחק בין הפועל חולון לעירוני נס ציונה

האם יומיים לאחר שזכה בתואר אלוף השלשות במשחק האולסטאר סיים גיא פניני את עונת 2018/19? הפורוורד הוותיק נפצע היום (ראשון) בשריר הירך האחורי באימון הפועל חולון, וההערכה הראשונית מדברת על השבתה מחודשיים לפחות - שמשמעותה כי הוא סיים את העונה. השחקן יעבור הלילה בדיקת MRI כדי לקבל אבחנה מדויקת.

פניני אינו הראשון שנפגע בקבוצה: קאליף וואייט הושבת כבר לפני שלושה חודשיים וחצי ולא צפוי לשוב לשחק העונה, בעוד טי.ג'יי קליין סובל מפציעה בגב ואין צפי רשמי לחזרתו.

בלי קשר לחומרה הסופית של הפציעה, המשמעות המיידית היא שהסגולים מתרחקים עוד יותר מגמר היורופקאפ. הם ייצאו למשחק הגומלין בססארי במצב עגום משהו, כשהם כבר סוחבים חמש נקודות פיגור מהמשחק הראשון בחולון (94:89).

פניני (35), שזו עונתו השנייה בחולון, חתם במהלכה על הארכת חוזה עד 2021, ומעמיד במשחקי ליגת העל ממוצעים של 9.3 נקודות, 2.9 ריבאונדים וארבעה אסיסטים, תוך שהוא פוגע ב-40.5 אחוזים לשלוש. ביורופקאפ תרם עד כה 10.6 נקודות ו-6.4 אסיסטים.

עוד בנושא:


ליגת העל: ג'וני אובראיינט לא בסגל, מכבי תל אביב יוצאת לבאר שבע
יובל זוסמן: אחרי שנרשם לדראפט האם מנייתו בירידה?
אולימפיאקוס: וויל צ'רי חתם אצל קבוצתו של דייויד בלאט

גיא פניני שחקן הפועל חולון. קובי אליהו
חולון תסתדר בלעדיו? פניני/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully