וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 1:4 את פורטונה דיסלדורף וחזרה לפסגה

צמד של קומאן (15 ו-41) ושערים של גנאברי (55) וגורצקה (92) החזירו את הבווארים אל הפסגה. נוייר נפצע והוחלף. פרנקפורט הפסידה

שחקני באיירן מינכן. רויטרס
שחקני באיירן חוגגים חזרה אל המקום הראשון/רויטרס

המחזור ה-29 בבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שלושה משחקים. בראשון מביניהם הצליחה הופנהיים להמשיך במומנטום עם 0:2 ביתי מול הרטה ברלין. באיירן מינכן חזרה לפסגה עם 1:4 גדול בחוץ מול פורטונה דיסלדורף כשקינגסלי קומאן כובש צמד. איינטרכט פרנקפורט ספגה את הפסד הליגה הראשון שלה ב-2019 עם 3:1 ביתי ומפתיע מאוד מול אוגסבורג.

קינגסלי קומאן שחקן באיירן מינכן. AP
קומאן חוגג צמד עם טיאגו אלקנטרה/AP

פורטונה דיסלדורף - באיירן מינכן 4:1

הבווארים עם ניצחון ליגה שמיני בתשעת המחזורים האחרונים והם חוזרים לפסגה עם נקודה יתרון על פני בורוסיה דורטמונד כשבקופה נותרו עוד 15 כאלה. מנואל נוייר שוב נפצע והוחלף בדקה ה-53 על ידי סוון אולרייך.

קינגסלי קומאן, שהיה מעורב בתקרית אלימה עם רוברט לבנדובסקי במהלך השבוע שעבר באימון, לא נתן לזה להפריע לו וכבש צמד. הראשון שלו הגיע בדקה ה-15. הצרפתי הצעיר העביר כדור רוחב לעבר תומאס מולר משמאל, הגרמני פספס את זה והכדור הלך פנימה. קומאן הכפיל בדקה ה-41. סרג' גנאברי הכניס מסירת עומק לעבר יוזואה קימיש, שהעביר רוחב, קומאן בעט בנגיעה פנימה. גנאברי כבש בעצמו את השלישי אחרי קרן של טיאגו אלקנטרה והסטה של מולר.

דודי לוקבאקיו הצליח לצמק בפנדל אחרי נגיעת יד של מאטס הומלס ברחבה בדקה ה-89. למרות זאת באיירן עוד הצליחה להשיג שער נוסף בדקה ה-92 כשלאון גורצקה בעט מקרוב פנימה את ה-1:4 בעקבות הרחקה לא מספיק מדויקת של ההגנה המקומית.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
נאדים אמירי שחקן הופנהיים. GettyImages
אמירי חוגג את השער שלו/GettyImages

הופנהיים - הרטה ברלין 0:2

הקבוצה של יוליאן נאגלסמן המשיכה במומנטום המצוין שלה עם ניצחון שלישי ברציפות ורביעי בחמשת המחזורים האחרונים. אחרי שתי רביעיות (1:4 מול באייר לברקוזן ו-0:4 נגד אוגסבורג), הפעם היא הסתפקה בשני שערים בלבד, אבל גם כך השיגה כמובן שלוש נקודות יקרות במאבק שלה על כרטיס לליגה האירופית בעונה הבאה. נאדים אמירי כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-29 עם בעיטה יפה מחוץ לרחבה אחרי מסירה של קרים דמירבאי וזה 0:1. ריס נלסון, שפתח את תקופת ההשאלה שלו מארסנל נהדר ודעך מעט, הכפיל בדקה ה-76 עם נגיחה מקרוב אחרי מסירת רוחב של ניקו שולץ.

נלסון כבש את שערו השביעי העונה בבונדסליגה ובכך הגיע מספר השערים של שחקנים אנגלים בליגה הגרמנית העונה ל-17 (10 של סאנצ'ו ו-7 שלו). זו השוואת שיא כל הזמנים מ-1978/9, אז נכבשו 17 שערים על ידי שחקנים אנגלים כשכולם כמובן שייכים לקווין קיגן בהמבורג.

אנטה רביץ' שחקן איינטרכט פרנקפורט. רויטרס
רביץ' מאוכזב/רויטרס

איינטרכט פרנקפורט - אוגסבורג 3:1

אחרי שביום חמישי ספגה את ההפסד הראשון שלה ב-2019, הערב ספגה הקבוצה של אדי הוטר גם את הפסד הליגה הראשון שלה השנה. מי שהפתיעה אותה היא לא אחרת מאשר אוגסבורג במשחק הבכורה של המאמן מרטין שמידט. גונסאלו פאסיינסה העלה את הנשרים ליתרון עם נגיחה נהדרת בדקה ה-14, אבל מרקו ריכטר (31 ו-45+4) ומיכאל גרגוריטש (84) ביצעו מהפך. גלסון פרננדס מפרנקפורט הורחק בדקה ה-47 עם צהוב שני. הפער של המארחת מבורוסיה מנשנגלדבאך החמישית ירד לנקודה אחת בלבד. אוגסבורג הגדילה את הפער מהמקום שמוביל למבחנים לשבע נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully