וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין מתכוננת להפועל חיפה: "המשחק הכי חשוב מאז גמר הגביע ב-2004"

14.4.2019 / 11:19

הניצחון באשדוד הפיח תקווה מחודשת במועדון: "אנחנו יודעים שהמצב אנוש, אבל נמשיך להילחם". מחמאות לג'אבר וכליבאת

שחקני בני סכנין חוגגים. לירון מולדובן
אופטימיות זהירה. בני סכנין/לירון מולדובן

בבני סכנין קיבלו ברגשות מעורבים את הניצחון 1:2 על מ.ס אשדוד אתמול (שבת) באצטדיון הי"א. מצד אחד בקבוצה היו מרוצים מאוד מהניצחון, אך מצד שני התאכזבו מכך שהפועל רעננה ניצחה את הפועל חיפה מאחר שקיוו לצמק את הפער מהמקום ה-12 לחמש נקודות. בסופו של דבר מכבי פתח תקוה הפסידה לבית"ר ירושלים וסכנין צימקה את הפער משמונה נקודת לשש נקודות.

בסכנין עדיין מבינים שרק נס ישאיר אותם, אך עדיין חולמים על הישרדות ומגדירים את המשחק נגד הפועל חיפה במחזור הקרוב כ"מלחמת עולם". אחד השחקנים אף אמר: "זה המשחק הכי חשוב בהיסטוריה של המועדון, לפחות מאז גמר הגביע ב-2004. אם נפסיד נרד ליגה, אם ננצח אולי נוכל להמשיך לחלום. ליגה. ברור לנו שאנחנו במצב אנוש, אבל נמשיך להילחם".

בקבוצה החמיאו מאוד לעטאא ג'אבר שכבש את שער הניצחון וכן למוחמד כליבאת שנמצא בכושר מצוין בחודש האחרון. מוחמד גדיר ייבדק ובקבוצה מקווים שיהיה כשיר למשחק מול הפועל חיפה. השחקנים הותיקים של הקבוצה צפויים לשוחח עם ראשי חוג האוהדים בניסיון לגרום להם להגיע בהמוניהם לפחות למשחק הזה. "אנחנו חייבים את הקהל איתנו", הסביר אחד מהם, "נעשה הכל כדי שיגיעו אלפים לדחוף אותנו".

עוד בנושא:

ג'קי בן זקן במתקפה חריפה על אוראל גרינפלד אחרי ההפסד לסכנין
גורם באיגוד השופטים: "מה היה כל כך דחוף לשבץ את גרינפלד למשחק של אשדוד?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully