וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "במכבי צריך לנצח את כל המשחקים, זו העבודה שלנו"

11.4.2019 / 22:00

מאמן מכבי תל אביב נשם לרווחה אחרי הניצחון: "זה היה חשוב לנו אחרי שני הפסדים בליגה". שרון דרוקר החמיא לבן שימול: "הוא לא חושב לרגע אחד על עצמו ומראה למה אילת במקום הראשון בליגה באסיסטים"

ONE

מכבי תל אביב חזרה הערב (חמישי) למסלול הניצחונות כשגברה בליגה 92:99 על הפועל אילת. הצהובים נהנו ממחצית ראשונה נדירה שבה הם השוו שיא עונתי של 60 נקודות. אילת נשארה איכשהוא בתמונה עם משחק שיא של אבי בן שימול שהשווה שיא קריירה של 16 אסיסטים, אבל סקוטי ווילבקין דאג שהניצחון יישאר בהיכל עם 23 נקודות.

שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
חיוכים בצהוב. אובראינט מרוצה/דני מרון

יאניס ספרופולוס אמר לאחר המשחק: "זה משחק טוב בשבילנו אחרי שני הפסדים בליגה. אני מאמין שבמחצית הראשונה המשחק היה פתוח מאוד, שיחקנו התקפה טובה. אני מרוצה מהתוצאה, אבל צריך לשפר את המשחק שלנו. זה ניצחון טוב פסיכולוגית ונמשיך להתכונן לסיבוב השלישי כדי לסיים בצורה טובה".

"כשאתה מאמן את מכבי או שחקן של מכבי, תמיד יש לחץ, כי אנחנו צריכים לנצח את כל המשחקים. זה העבודה שלנו, להביא תוצאות. אני לא יכול לומר שיש יותר לחץ, רצינו לנצח את המשחק ונלחמנו חזק בשביל הניצחון הזה. אילת קבוצה טובה עם שחקנים מוכשרים, עשינו טעויות, אבל אני חושב שכל שחקן היה מוכן היום".

שרון דרוקר אמר: "בשבועיים האחרונים שיחקנו כל שלושה ימים והיה מאמץ גדול. ניצחנו שלושה משחקים ברציפות, השחקנים שיחקו חזק. קצב המשחק היה גבוה מדי וההגנה לא הייתה מספיק טובה, בעיקר ברבע השני, הסגירה לריבאונד. קצת איבודים קלים מדי שהוציאו אותם למתפרצות. הקבוצה מתפקדת מאוד יפה, ההתקפה עבדה הרבה יותר טוב מההגנה, וממשיכים קדימה. החבר'ה שלי עושים עבודה פנטסטית, עם כל הקשיים. ממש מעריך את מה שהם עושים. נקווה שנתחזק בעוד זר".

על אבי בן שימול שהשווה שיא של 16 אסיסטים: "כיף לשחק עם אבי, הוא לא חושב על עצמו לרגע אחד, הוא מראה למה הפועל אילת במקום הראשון בליגה באסיסטים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל אילת 92:99

לכתבה המלאה
אבי בן שימול שחקן הפועל אילת. דני מרון
16 אסיסטים. אבי בן שימול/דני מרון
שרון דרוקר מאמן הפועל אילת. דני מרון
יכול להיות מרוצה למרות ההפסד. שרון דרוקר/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully