וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה דורטמונד ניצחה 1:2 את מיינץ וחזרה זמנית לפסגה

צמד של סאנצ'ו (17 ו-24) סידר לצהובים-שחורים ניצחון יקר, קוואיסון רק צימק (83). ר.ב. לייפציג ניצחה 0:2 את וולפסבורג

ג'יידון סאנצ'ו שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
סאנצ'ו הציל את דורטמונד/רויטרס

המחזור ה-29 בבונדסליגה יצא לדרך אמש (שישי) עם 1:1 בין נירנברג לשאלקה. בשבת בורוסיה דורטמונד הצליחה לנצח בקושי 1:2 את מיינץ ולחזור אל המקום הראשון, אבל עוד לפני כן ר.ב. לייפציג ניצחה 0:2 את וולפסבורג, ורדר ברמן עשתה את שלה עם 1:2 מול פרייבורג. בורוסיה מנשנגלדבאך ניצחה 0:1 בהאנובר ולברקוזן גברה 0:1 על שטוטגרט.

שחקני נירנברג מאוכזבים. רויטרס
היו קרובים להשגת ניצחון חשוב במאבקי ההישרדות. שחקני נירנברג מאוכזבים/רויטרס

נירנברג - שאלקה 1:1

הרויאל בלוז הפסידו במחזור שעבר 2:1 לאיינטרכט פרנקפורט משער בדקה ה-100 ושוב הסתבכו במאבקי ההישרדות. הם ידעו שהפסד נוסף, ועוד לקבוצה שנמצאת מתחת לקו האדום יסבך אותם עוד יותר, אבל למזלם הם ניצלו והצליחו לחזור הביתה עם נקודה. האנו בהרנס החמיץ פנדל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל יויה קובו היפני שנכנס כמחליף סידר לנירנברג יתרון בדקה ה-83. למזלם של האורחים, מתיאה נסטאסיץ' השווה (85) וקבע את תוצאת המשחק. שאלקה במקום ה-14 עם 27 נקודות, נירנברג עדיין מתחת לקו האדום עם 18.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ג'יידון סאנצ'ו שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
סאנצ'ו חוגג/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - מיינץ 1:2

הצהובים-שחורים הצליחו להתאושש מסטירת הלחי המצלצלת שחטפו באליאנץ ארנה על ידי באיירן מינכן במחזור הקודם ולהשיג ניצחון שהחזיר אותם באופן זמני אל המקום הראשון עם 66 נקודות, שתיים יותר מבאיירן מינכן שתשחק מחר מול פורטונה דיסלדורף בחוץ. ג'יידון סאנצ'ו כבש צמד מוקדם. הראשון הגיע בדקה ה-17 אחרי בישול של מריו גצה והשני כעבור שבע דקות כשהפעם תומאס דלייני היה אחראי על הבישול. רובין קוואיסון הצליח לצמק בדקה ה-83 ולגרום ללחץ כבד על השער של רומן בורקי עד הסיום, אבל זה לא הספיק לאדומים.

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
ורנר חוגג/GettyImages

ר.ב. לייפציג - וולפסבורג 0:2

השוורים השיגו ניצחון שמיני ב-11 מחזורי הליגה האחרונים ועשו צעד משמעותי נוסף בדרך להשגת המקום בליגת האלופות בעונה הבאה. לייפציג שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-58, שבע מעל בורוסיה מנשנגלדבאך.

השער הראשון של לייפציג הגיע בדקה ה-16. נורדי מוקילה העביר מסירת רוחב לקווין קאמפל, שבעט מצד ימין עם רגל שמאל לפינה הרחוקה וקבע 0:1. טימו ורנר הכפיל בדקה ה-28 עם נגיחה חכמה מאוד אחרי הגבהה של מרסל זאביצר וזה 0:2.

משחקים נוספים

האנובר - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:0
לגלדבאך: רפאל (53)

שטוטגרט - באייר לברקוזן 1:0
לשטוטגרט: סנטיאגו אסקסיבאר (הורחק, 91), ללברקוזן: קאי האברץ (64, פנדל) והוא הפך לשחקן השלישי בהיסטוריה שמגיע ל-20 שערי בונדסליגה לפני גיל 20.

ורדר ברמן - פרייבורג 1:2
לברמן: דייבי קלאסן (77), תיאודור גברה סלאסי (85), לפרייבורג: ג'אנלוקה ולדשמידט (94)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully