וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן נבחרת ארגנטינה ליאונל סקאלוני נפצע בתאונת דרכים: "שוחרר לביתו"

סקאלוני בן ה-40 נפגע לאחר שרכב התנגש בו בעודו רוכב על אופניו במאיורקה. בספרד דווח שהמאמן הזמני של ארגנטינה נפל על ראשו ופונה לבית חולים מקומי ב"מצב קשה", אך הוא שוחרר לביתו

פלייר השחקנים המרוויחים/עריכת וידאו: מתן חדד

ליאונל סקאלוני, מאמנה הטרי של נבחרת ארגנטינה, פונה היום (שלישי) לבית החולים אחרי שמכונית פגעה בו בזמן שרכב על אופניו בספרד, ושוחרר לביתו אחרי שעבר בדיקות רפואיות.

האירוע התרחש ליד בית ספר שנמצא בפוארטו פורטאלס שבמאיורקה, כאשר מכונית שנסעה לאחור פגעה בו וסקאלוני עף ונותר שכוב על הכביש. בתחילה דווח שהוא הובהל לבית חולים במצב קשה, לאחר מכן הובהר שמדובר בפציעה קלה, ומהנבחרת נמסר שהוא שוחרר לביתו.

בספרד דיווחו שבנוסף לפגיעה מהרכב, סקאלוני נפצע גם מהנפילה על שפת הכביש, כאשר נחת על ראשו, ופונה על ידי אמבולנס לבית החולים סון אספאסס. אחרי שעה ארוכה של בהלה ודאגה, מההתאחדות הארגנטינאית נמסר שהמאמן בריא ושלם ושאין חשש למצבו. המאמן עצמו אף העלה תמונה שלו לטוויטר שבה הוא נראה חבוש.

סקאלוני, 40, שימש כעוזרו של חורחה סמפאולי בנבחרת ארגנטינה ואחרי הכישלון במונדיאל הוא מונה למאמן הראשי עם חוזה עד הקיץ והוא יוביל את מסי והחברים בקופה אמריקה הקרוב. כשחקן הוא שיחק בין היתר במאיורקה, לאציו, ווסטהאם ולה קורוניה.

עוד בנושא
דני דרינקווטר נעצר על נהיגה בשיכרות אחרי תאונה: "חגג כמו משוגע"
פלה השתחרר מבית החולים בפריס: "מודה לכולם על איחולי ההחלמה"
סארי מודה: "לא יהיה קל לשכנע את אדן הזאר להישאר בצ'לסי"

ליונל סקאלוני מאמן נבחרת ארגנטינה. חשבון הטוויטר של סקאלוני, אתר רשמי
רק בריאות. סקאלוני, אחרי התאונה, מראה לעולם שהוא פצוע קל בלבד/אתר רשמי, חשבון הטוויטר של סקאלוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully