וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ בבית"ר. איינבינדר: "אנחנו לא מוכנים, אי אפשר לנצח ככה"

8.4.2019 / 6:47

ערב המשחק עם הפועל תל אביב קשר הקבוצה זעם על רמת האימון המסכם לעיני הצוות המקצועי והשחקנים: "אין קצב, אין מחויבות, כל שבוע זה ככה ובסוף אנחנו מפסידים". קלטינס התאמן ועשוי לפתוח. הפסד יגרום להגעת מאמן?

צילום: קובי אליהו

עיקרי הדברים:

- בית"ר לחוצה בעקבות הניצחון של אשדוד, שהוריד את הפער ל-3 נקודות

- דן איינבינדר זועם: "אי אפשר לנצח עם חוסר המחויבות הזה"

- בית"ר תבדוק אפשרות להחזיר את ניר קלינגר לאימונים אם לא תנצח במושבה

- דויד קלטינס בתמונת ההרכב

seperator

בעקבות הניצחון של מ.ס אשדוד 1:2 על הפועל רעננה והעובדה שהמרחק של בית"ר ירושלים מהקו האדום עומד כעת על 3 בלבד, עלה מד הלחץ במועדון מהבירה. כבר תקופה שבבית"ר מדברים על כך שישנה זחיחות ותחושה ששחקנים מעבירים את הזמן עד לסיום העונה, והמהפך של אשדוד הדליק נורה אדומה אצל כל מי שקשור למועדון. כעת מבינים שם שסכנת הירידה ממשית.

האמת? כבר תקופה שאנשי המועדון וחלק מהשחקנים מרגישים זאת. לאחר אימון הקבוצה אתמול, עוד לפני המשחק של אשדוד, דן איינבינדר זעם וצעק לעיני ואוזני הצוות המקצועי והשחקנים: "אי אפשר ככה. אנחנו לא מוכנים למשחק, לא עבדנו על הגנה ולא על התקפה, אני מרגיש לא מוכן. אי אפשר לנצח ככה, עם חוסר המחויבות הזה. כל שבוע זה ככה ובסוף מפסידים".

שחקנים בקבוצה הגיבו להתפרצות של איינבינדר: "הרבה מרגישים ככה, כל אחד נמצא בפינה שלו ובבועה שלו ויותר מדי שחקנים לא לוקחים אחריות. ניסן יחזקאל? כשעוזר המאמן הופך למאמן זמני ויודעים שהוא לא ממשיך בעונה הבאה, זה גורם לכך שחלק מהשחקנים לא מחויבים, זאת המציאות, הוא באמת רוצה את הכי טוב ולהצליח, אבל החומר האנושי בעייתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן בית"ר ירושלים, דן איינבינדר. יוסי ציפקיס
כבר לא יודע מה לעשות. איינבינדר/יוסי ציפקיס

הערב תפגוש בית"ר את הפועל תל אביב במושבה. הפסד ויכולת רעה יעלו את המתח וייצרו לחץ למינוי מאמן מנוסה ובכיר יותר עד לתום העונה. גם האפשרות לבדוק עם ניר קלינגר את חזרתו, לפחות לאימונים, ולשהות עם הקבוצה עלתה על הפרק. "נקווה שננצח הערב וכל הדיבורים האלה יהיו היסטוריה", אמרו במועדון.

בצד המקצועי, יחזקאל יחליט רק לפני המשחק על ה-11 שיפתחו. דויד קלטינס הפתיע כשערך אימון והוא בתמונת ההרכב, כמו גם אופיר קריאף ואפונסו טיירה. גם האפשרות לשחק עם שלושה בלמים עלתה על הפרק כאפשרות לשינוי במהלך המשחק, אך יחזקאל עדיין לא גיבש החלטה סופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully