וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופו מוטינג מסביר את החמצת הענק, ולמה טוכל התעמת עם עיתונאי?

חלוץ פריס סן ז'רמן ניסה להסביר את ההחמצה המטורפת שלו מול שטרסבורג: "חשבתי שאנקונקו ימסור לי ואז לא ידעתי אם לגעת"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מיקי קוזמינר מתכונן לרבע גמר ליגת האלופות

פריס סן ז'רמן החמיצה אתמול (ראשון) הזדמנות להבטיח את האליפות שלה כשסיימה ב-2:2 ביתי מול שטרסבורג. מי שגנב את ההצגה ולא במובן החיובי של המילה היה החלוץ הקמרוני אריק-מקסים שופו מוטינג, שרשם את אחת ההחמצות הגדולות בהיסטוריה של הכדורגל במהלך המחצית השנייה. כן כן, אנחנו ואחרים אומרים את זה כל הזמן, אבל ההחמצה הזו באמת הייתה משהו חריג.

"בהתחלה חשבתי שכריסטופר אנקונקו הולך למסור לי, אבל הוא בעט וחשבתי שהמגן הולך להגיע לכדור", ניסה שופו מוטינג להסביר את מה שהוביל לרגע הביזארי הזה והוסיף: "אחר מכן היססתי אם לקחת את הכדור, שאלתי את עצמי אם אני בנבדל והכול קרה כל כך מהר. נגעתי בכדור, אבל זה הלך לקורה וזה חבל מאוד כי אני חושב שהבעיטה של אנקונקו הייתה נכנסת אם לא הייתי נוגע. אני מצטער על זה, אבל אנחנו צריכים להמשיך הלאה ולהרים את הראש".

עוד בנושא:

חגיגות האליפות של פריס סן ז'רמן נדחו בשבוע לפחות אחרי 2:2 מול שטרסבורג

אריק-מקסים שופו מוטינג שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
איזו החמצה מטורפת. שופו מוטינג/רויטרס
אריק-מקסים שופו מוטינג שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
שופו מוטינג עם החמצה שלא תישכח/רויטרס

לאחר המשחק היתה מיני תקרית עם תומאס טוכל מאמן פריס, שכעס מאוד על אחד העיתונאים שהחליט לחגוג דווקא עם חולצה של שטרסבורג. טוכל אמר: "הוא (לורן פאגניילי) חוגג עם המדים של שטרסבורג. בפעם הבאה זה לא יקרה. אתה עיתונאי ואתה לובש את החולצה שלהם? אתה אומר שלא אבל אני ראיתי".

לאחר מכן טוכל התראיין לטלוויזיה הצרפתית ואמר: "הקולגה שלכם חוגג עם חולצה של שטרסבורג. זה מפריע לי, כן". כמה דקות לפני התקרית הזו, פגנייאלי צייץ תמונה שלו עם מאטס סלס שוערה של שטרסבורג כשהוא מחייך, אך מחק אותו במהירות".

פגנייאלי מצטלם עם השוער של שטרסבורג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully