וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האליפות תחכה עוד שבוע: פריס סן ז'רמן מעדה עם 2:2 ביתי מול שטרסבורג

האלופה קלקלה את המאזן המושלם בבית דווקא במשחק שהיה אמור להכתיר אותה. צ'ופו מוטינג (13) פתח, טילו קהרר (82) מנע הפסד. במחזור הבא: האלופה צפויה לחגוג בגנגאן

קיליאן אמבפה פריס סן ז'רמן. רויטרס
יחכה עוד שבוע. אמבפה/רויטרס

המחזור ה-31 בליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים. פריס סן ז'רמן פספסה הזדמנות להבטיח אליפות כשסיימה ב-2:2 ביתי עם שטרסבורג כשעוד לפני כן התקיימו שלושה משחקים. ליל סיימה ב-1:1 בחוץ מול ריימס המסוכנת, טולוז ניצחה 0:1 את נאנט וניס השיגה ניצחון בתוצאה דומה על מונפלייה.

ריימס - ליל 1:1

סגנית המוליכה לא הצליחה לנצח בחוץ את ריימס המסוכנת ובכך קבעה שאם פריס סן ז'רמן תנצח את שטרסבורג, היא תזכה באליפות כבר הערב. ז'וזה פונטה העלה את ליל ליתרון בדקה ה-55, אבל רמי אודן איזן בדקה ה-78 וקבע חלוקת נקודות.

ניס - מונפלייה 0:1

המארחת הצליחה להשיג ניצחון ליגה שני ברציפות, דבר שלא עשתה מאז נובמבר 2018, אז ניצחה ארבע פעמים ברציפות. שער של לא אחר מאשר הבלם הברזילאי הוותיק דאנטה בדקה ה-20 סידר לניס את שלוש הנקודות והקפיצו אותה אל המקום השביעי על חשבון מונפלייה.

טולוז - נאנט 0:1
לטולוז: מקס גראדל (החמיץ פנדל, 26), איסיאגה סילה (55)

קיליאן אמבפה פריס סן ז'רמן. רויטרס
חגג רק שוויון. אמבפה/רויטרס

פריס סן ז'רמן - שטרסבורג 2:2

אחרי שראתה את ליל מאבדת שתי נקודות מול ריימס, פריס ידעה שניצחון ביתי על שטרסבורג יעניק לה את האליפות כשיישארו שמונה מחזורים לסיום העונה. על הנייר זו נראתה משימה פשוטה, בטח כשלפריס יש מאזן מושלם של 15 מ-15 בבית. אבל טוכל לא התרגש מזה יותר מדי והשאיר את קיליאן אמבפה על הספסל, כששחקני מפתח כמו ניימאר, קבאני ודי מריה המשיכו לשבת בחוץ בגלל פציעות. למרות זאת, אריק מקסים צ'ופו מוטינג העלה את האלופה ליתרון בדקה ה-13 והאוהדים ביציעים הריחו אליפות. אולם, האורחים לא נבהלו ונונו דה קוסטה השווה (26) עם בעיטה מקרוב. מוטינג היה חייב להחזיר את היתרון לפריס בדקה ה-28, אבל רשם את החמצת העשור כשפספס כדור שהיה ממש על הקו בדרכו להיכנס. אנתוני גונסאלבש העניש (38) עוד לפני ההפסקה עם בעיטה מרחוק שהטעתה את בופון. פריס הגבירה את הלחץ במחצית השנייה כשאמבפה ודראקסלר נכנסו בדקה ה-60, ואחרי החמצה של הצרפתי הנמרץ, דווקא טילו קהרר השווה עם נגיחה מקרן בדקה ה-82, שש דקות אחרי שנכנס כמחליף. פריס לחצה ולחצה ואמבפה כמעט כבש בתוספת הזמן את שער האליפות, אבל שטרסבורג ניצלה.

פריס, שלא ניצחה בביתה בליגה אחרי 15 ניצחונות רצופים מפתיחת העונה, תנסה להבטיח את האליפות בשבוע הבא כשתתארח אצל גנגאן האחרונה, אותה היא מחצה 0:9 בסיבוב הקודם. שטרסבורג מצידה משלימה שבוע חלומי שהחל עם זכייה בגביע הליגה, נמשך עם 0:4 מוחץ על ריימס וכעם הסתיים עם תיקו מחמיא במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully