וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הופנהיים הביסה 0:4 את אוגסבורג, שלושער לאיסחק בלפודיל

האלג'יראי הפציץ (61, 74 ו-82) אנדריי קראמריץ' פתח את החגיגה (6). בורוסיה מנשנגלדבאך סיימה ב-1:1 ביתי מול ורדר ברמן

איסחק בלפודיל שחקן הופנהיים. GettyImages
בלפודיל חוגג שלושער/GettyImages

המחזור ה-28 בבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שני משחקים. הופנהיים הביסה 0:4 את אוגסבורג בחוץ ובהמשך בורוסיה מנשנגלדבאך סיימה ב-1:1 ביתי מול ורדר ברמן.

אוגסבורג - הופנהיים 4:0

הקבוצה של יוליאן נאגלסמן עם רביעייה שנייה ברציפות וניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים. איסחק בלפודיל, שכבש צמד במחזור שעבר מול באייר לברקוזן, הפציץ שלושער הפעם.

השער הראשון הגיע בדקה השישית. אנדריי קרמאריץ' הכניס מסירת עומק לאיסחק בלפודיל שבעט ונבלם אצל השוער, זה חזר אל קרמאריץ', שהמשיך מקרוב פנימה וקבע 0:1. החגיגה של איסחק בלפודיל התחילה בדקה ה-61 עם נגיחה נהדרת פנימה אחרי הגבהה של קארים דמירבאי וזה 0:2. בדקה ה-74 בלפודיל השלים צמד אחרי שקיבל כדור עומק מפלוריאן גריליטש ובעט פנימה את ה-0:3. בדקה ה-82 בלפודיל השלים את השלושער כשגבר בקלות על השומר שלו ובעט פנימה את ה-0:4.

שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
שחקני גלדבאך חוגגים את היתרון, שלא החזיק מעמד/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - ורדר ברמן 1:1

תיקו שלא ממש משרת מי מהקבוצות במאבקים שלהן, לא את גלדבאך שרוצה להיות בליגת האלופות בעונה הבאה ולא את ברמן שמפנטזת על המקום השישי והליגה האירופית. הסייחים כבשו ראשונים בדקה ה-49 כשניקו אלבדי הכניס מסירת עומק לפלוריאן נויהאוס, שעבר יפה את השוער ובעט פנימה את ה-0:1 של גלדבאך. ברמן הצליחה לאזן בדקה ה-79: יויה אוסאקו הגביה מימין ודייבי קלאסן - שכבש גם בגביע במהלך השבוע שעבר - נגח נהדר פנימה את ה-1:1.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully