וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה כבר חגגה עם שירת "קמפאונס", אתלטיקו נגד השופטים: "בכל פעם קורה פה משהו"

ברצלונה יודעת שהיא בדרך לתואר אחרי ה-0:2 על אתלטיקו מדריד, סוארס הודה ש"לא עשינו צעד, אלא שני צעדים", ליאו מסי שבר את שיא הניצחונות בליגה, באתלטיקו מתלוננים על האדום. סימאונה: "ב-11 משחקים פה קיבלנו 7 אדומים? אנחנו עושים משהו לא נכון"

עריכת וידאו: מתן חדד

עוד לפני המשחק היה די ברור שברצלונה היא המועמדת הבכירה והבטוחה העונה לזכייה נוספת באליפות ספרד, אבל אחרי הניצחון אתמול (שבת) 0:2 על אתלטיקו מדריד, נראה שהסיפור כבר סגור לחלוטין. בארסה פתחה פער 11 נקודות מהשנייה בטבלה אתלטיקו, כשנותרו 21 נקודות בקופה, והיא בדרך הבטוחה לתואר, כשגם הקהל בקאמפ נואו החל בסיום לנופף בדגלים ולשיר "קמפאונס, קמפאונס", בהבנה מוחלטת שזה משחק האליפות.

עוד בנושא
ספרד: ברצלונה ניצחה 0:2 את אתלטיקו מדריד במשחק העונה
עוד בספרד: ריאל מדריד ניצחה 1:2 את אייבר בזכות צמד של קארים בנזמה
היום בספרד: הקרב על המקום בליגת האלופות מגיע לנקודת רתיחה

אחד הרגעים המכריעים במשחק היו בדקה ה-28, כשהשופט גיל מנסנו הרחיק את דייגו קוסטה והותיר את אתלטיקו בעשרה שחקנים. מאותו רגע אתלטיקו בעיקר התגוננה, כשהשוער יאן אובלק סיפק כמה הצלות נהדרות והותיר את קבוצתו במשחק. הקולצ'ונרוס הנחושים גם היו קרובים לעקוץ מהצד השני במתפרצות, אך בסופו של ספגו צמד תוך דקה: בדקה ה-85 לואיס סוארס בעט מחוץ לרחבה וסובב כדור יפהפה לפינה הרחוקה של אובלק כדי לקבוע את ה-0:1, ומיד לאחר מכן ליאו מסי כבש את השני בהתקפה מהירה, שבה שוב ההגנה התקשתה להוציא לו את הכדור מהרגליים והארגנטינאי סיים בפיניש אופייני, קטלני כתמיד, שקבע את תוצאת המשחק.

השופט מנסנו נראה בשידור מסביר לשחקנים שקוסטה קילל את אמא שלו וכינה אותה "ז--נה". קוסטה נראה נסער מאוד, כשגם ג'רארד פיקה ניסה להרגיעו ואמר לו: "תשתוק עכשיו, מה אתה רוצה, שירחיקו אותך לארבעה משחקים?". בספרד דווח שקוסטה בכה אחרי ההרחקה בחדר ההלבשה, והכחיש שקילל את השופט.

עוד באותו נושא

איטליה: מואיז קן העניק ליובנטוס 1:2 על מילאן והיא מרחק משחק אחד מהאליפות

לכתבה המלאה
שחקן אתלטיקו מדריד דייגו קוסטה עם שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה. GettyImages
"תשתוק עכשיו, אתה רוצה הרחקה לארבעה משחקים?". פיקה מרגיע את קוסטה/GettyImages

לואיס סוארס הודה ש"זה היה משחק קשה, אבל בסופו של דבר לא עשינו רק צעד לאליפות, אלא עשינו שניים. ההחזקה בכדור והשליטה במשחק הייתה לחלוטין שלנו, כך שלגמרי הגיע לנו לנצח במשחק הזה". ארנסטו ואלוורדה הודה ש"אלה שלוש נקודות חשובות, אנחנו קרובים יותר לתואר, אבל עדיין לא זכינו, נותרה עוד עבודה". הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו: "זה נכון, פער של 11 נקודות נותן לנו יתרון ברור, זה לא משהו שציפינו בתחילת העונה".

ליאונל מסי חוגג שער, ברצלונה. רויטרס
ליאונל מסי חוגג שער, ברצלונה/רויטרס
ליאונל מסי, ברצלונה. רויטרס
ליאונל מסי, ברצלונה/רויטרס

מנגד, שחקן אתלטיקו מדריד קוקה העביר ביקורת על השיפוט. "לא ראיתי את האדום, אראה את זה בטלוויזיה, אבל תמיד משהו קורה כאן", אמר קוקה, "קיבלנו פה שבעה כרטיסים אדומים במשחקים האחרונים, ולא כולםמוצדקים". קוקה נשאל על סיכויי האליפות ואמר: "מבחינה מעשית בארסה אלופה, אבל זה היה משחק מוזר, היינו טובים מאוד עד ההרחקה".

גם דייגו סימאונה התלונן על ההרחקה. "ב-11 משחקים פה קיבלנו שבעה כרטיסים אדומים", אמר המאמן, "אנחנו כנראה עושים משהו לא נכון. שאלתי את השופט, והוא אמר לי שקוסטה אמר לו משהו שהוא טוען שהוא לא אמר. שחקנים אחרים אומרים דברים, והם לא מורחקים. אבל זה לא מצדיק את קוסטה.

"אם השופט מפרש את הדברים כקללה, אז זו הרחקה מוצדקת. אבל לא תמיד זה זהה, לא תמיד זה זהה... הם הרחיקו את טורס. הם הרחיקו את טורס, שהוא אייקון. אחרי זה, הם כנראה כבר יכולים להרחיק את כולנו".

וגם:

* ליאו מסי הוא כמובן מלך השערים של הליגה, עם 33 שערים, לפני לואיס סוארס, עם 20, וביחד יש לשניים 53 שערים! שימו לב לרשימת הקבוצות הפוריות העונה: ברצלונה - 81, ריאל מדריד - 55, מסי וסוארס - 53, סביליה - 49, אתלטיקו - 45.

* מסי עבר את איקר קסיאס והפך לשחקן עם הכי הרבה ניצחונות בליגה הספרדית: 335. ועוד רגלו נטויה.

* קוטיניו התראיין היום (ראשון) ל"סאנדיי מירור" ודיבר על עתידו: "הראש שלי נמצא לחלוטין בברצלונה. חזרה לאנגליה לא נמצאת עומדת על סדר היום מבחינתי בכלל. זאת עונתי השנייה בקבוצה וזכיתי פה כבר בתארים. אני שחקן דומיננטי ושאפתן ואני רוצה תמיד להשתפר יותר ויותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully