וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס מהללת את מואיז קן, עם יחס השערים-דקות הטוב באירופה: "התקדמות עצומה"

החלוץ בן ה-19 כבש שער ניצחון מול מילאן וממשיך את התקופה המדהימה שלו, פיאניץ': "לא רואים הרבה דברים כאלה בסרייה A". גאטוסו מתוסכל, מילאן מתלוננת: השופטים הכריעו

מואיז קן, יובנטוס. רויטרס
איזה סיפור ענק. קן/רויטרס

מואיז קן ממשיך להדהים את איטליה. אתמול (שבת) החלוץ בן ה-19 שוב נכנס כמחליף ושוב כבש את שער הניצחון ליובנטוס, הפעם בדקה ה-84, שהעניק לקבוצתו 1:2 יקר על מילאן. קן עבר שבוע לא קל, כשהיה במרכז של סערה ציבורית באיטליה: החלוץ ספג קריאות גזעניות מאוהדי קליארי, חברו לקבוצה בונוצ'י ביקר אותו ואמר שהוא לא היה צריך לחגוג בצורה הפגנתית, קן קיבל תמיכה מכדורגלנים בכל העולם ומנגד ספג ביקורת והיה במרכז העניינים, אבל שוב הצליח לעמוד בלחץ ולהפגין קור רוח, עם עוד משחק שבו הוא מהווה את ההבדל עבור קבוצתו.

עוד בנושא
איטליה: מואיז קן העניק ליובנטוס 1:2 על מילאן והיא מרחק משחק אחד מהאליפות
ראשון באיטליה: הפסד של נאפולי לגנואה יכתיר את יובנטוס לאלופה
מנצ'סטר סיטי בגמר הגביע האנגלי אחרי שגברה 0:1 על ברייטון
גרמניה: באיירן מינכן מחצה 0:5 את בורוסיה דורטמונד ועלתה לפסגה

מואיז קן, יובנטוס. רויטרס
מי זוכר שרונאלדו פצוע? קן/רויטרס

עבור קן זה משחק חמישי שבו הוא כובש, עבור יובה והנבחרת. בעקבות השער, כעת לקן יש את היחס דקות-שערים הכי טוב בחמש הליגות הבכירות של אירופה: 235 דקות, 5 שערים (מתוכם שני שערי ניצחון): גול כל 47 דקות. ואם מישהו מחפש סמליות, הרי שבונוצ'י היה זה שהיה אחראי לטעות שהובילה לגול של מילאן, ואילו הילד היה זה שהציל אותו ואת חבריו.

עוד באותו נושא

בונוצ'י הצדיק את הגזענות נגד מואיז קן, וספג ביקורת. סטרלינג: "נותר רק לצחוק"

לכתבה המלאה

יובנטוס, עדיין ללא רונאלדו הפצוע, מוליכה ב-21 הפרש בפסגה, ותוכל לקחת אליפות באופן רשמי אם נאפולי תפסיד היום בבית לגנואה. מילאן, מנגד, שכבר הייתה על הגל, לקחה רק נקודה אחת בארבעת משחקיה האחרונים, ועלולה לאבד היום את מקומה בטופ-4.

מיראלם פיאניץ' אמר בסיום על החלוץ הצעיר: "קן הוא בחור טוב, צנוע מאוד, עובד קשה מאוד ועשה העונה התקדמות גדולה מאוד. גם לפני שהתחיל לשחק באופן קבוע, ראינו באימונים את ההתקדמות העצומה שלו והשיפור שלו. לא רואים את זה הרבה בסרייה A, אבל הוא צעיר מאוד ומשחק הרבה וכובש בכל משחק שהוא משחק. הוא צריך להציב לעצמו מטרות גבוהות, כי אם אתה ביובנטוס, אתה צריך לכוון למעלה".

מנגד, ג'נארו גאטוסו אמר בסיום ש"היינו נאיבים, כי עשינו כאלה שתי טעויות מול קבוצה כזאת טובה. אני? לא אכפת לי מה אנשים אומרים עליי. אולי בגלל שזכיתי בכל כך הרבה תארים כשחקן בקבוצה הזאת, מצפים ממני לדברים אחרים. עכשיו אני מסתכל על כדורגל מזווית אחרת". המנהל הספורטיבי של מילאן, לאונרדו, אמר בסיום ש"המשחק הוכרע על שגיאות שיפוט ברורות, וההתנהגות הכוללת של השופטים הייתה לא הולמת".

ג'נארו גאטוסו מאמן מילאן. רויטרס
עוד ערב מתסכל. גאטוסו/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • מואיז קן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully