וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי ווילבקין: "המשחק הזה הוא הסיפור של העונה שלנו"

6.4.2019 / 8:27

במכבי תל אביב התפנו לסכם את העונה אחרי ההפסד במחזור הסיום לפנרבחצ'ה. מייקל רול: "הפכנו לכוח ביורוליג". מחמאות לאבדיה שישחק כבר הערב עם קבוצת הנוער: "בעונה הבאה התפקיד שלו בקבוצה יהיה שונה"

צילום: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב נעלה אמש (שישי) את עונת היורוליג שלה עם הפסד חוץ לפנרבחצ'ה 78:75. במשך יותר משלושה רבעים שלטה הקבוצה של יאניס ספרופולוס בהתמודדות, בזכות יכולת מצוינת של טאריק בלאק שקלע 23 נקודות ועזרה של שאר חבריו, אבל ברבע האחרון חזרה הקבוצה הטורקית לתמונה, לקחה את המומנטום, ובמהלך האחרון של המשחק קלע קוסטאס סלוקאס שלשת ניצחון מעל דני אבדיה הצעיר.

"הפסד קשה, נלחמנו כמו קבוצה כרגיל, שיחקנו מול קבוצה שלא הפסידה העונה בבית, היו חסרים לנו כמה דברים קטנים, ובסופו של דבר שחקן נהדר קלע זריקה גדולה", סיכם מייקל רול את המשחק וסקוטי ווילבקין הוסיף: "המשחק הזה הוא הסיפור של העונה שלנו, היינו קצת קצרים מדי, באנו חזקים, שיחקנו רבע שלישי מצוין, הם קיבלו כמה זריקות עונשין כמו העבירה הבלתי ספורטיבית שפגעה בנו, ובסוף הם קלעו זריקה קשה מאוד".

אתמול בבוקר, באסיפה הראשונה של הקבוצה אחרי שכבר נודע לה שאיבדה סיכוי להעפיל לפלייאוף ביקש המאמן יאניס ספרופולוס מהשחקנים לשחק "כמו שהייתם משחקים אם יש עוד סיכוי לעלות". המאמן אמר לשחקניו בסיום כי הוא מרוצה מהיכולת ופרגן להם אחר כך במסיבת העיתונאים.

שחקן מכבי תל אביב, טאריק בלאק. דני מרון
המניה הבטוחה של ספרופולוס. טאריק בלאק/דני מרון

אחרי שריקת הנעילה לעונה התפנו במכבי לסכם את העונה בקצרה. "פתיחה נוראית לעונה, הרבה דברים שקרו בו זמנית, אני חושב שמהרגע שהיינו בריאים והתחלנו לשחק יותר ביחד, שיחקנו הרבה יותר טוב, והתחלנו להתגלגל והפכנו לכוח ביורוליג, לא היה לנו מספיק זמן אחרי הפתיחה הזאת והיינו קצרים בסוף", אמר מייקל רול.

גם סקוטי ווילבקין היה באותו הקו עם חברו: "זה מעצבן, אבל אם נסתכל על כל העונה, מהרגע שהיינו 1:8, זאת הייתה עונה מוצלחת, מהמצב ההוא להמשך העונה, היה לנו חלק שני טוב של העונה. אני מקווה שבעונה הבאה נתחיל טוב מפתיחת העונה".

אחד מאנשי המועדון סיפר אמש כי הדברים שאומרים השחקנים הם מן השפה ולחוץ: "השחקנים באמת מרגישים שמהבור שהיינו בו לצאת בצורה כזאת זה מעורר הערכה. נכון שבמבחן התוצאה, הקבוצה לא עלתה לפלייאוף, שנה שלישית ברציפות, אבל יש דברים חיוביים לקחת מהעונה הזאת. סיימנו את העונה עם 13 ניצחונות מ-21 המשחקים האחרונים, אם היינו פותחים ככה את העונה, היינו יכולים להלחם על הביתיות בפלייאוף".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב מסכמת את הכישלון, ספרופולוס: "טעם מר אבל גם מתוק"

לכתבה המלאה
דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
זכה למחמאות. דני אבדיה/דני מרון

מי שקיבל אתמול מחמאות על יכולת טובה הוא דני אבדיה ששיחק 18 וחצי דקות והחזיר עם 11 נקודות ו-5 ריבאונדים. הכישרון הצעיר של הצהובים, שישחק בקבוצה גם בעונה הבאה לפני שאמור לצאת לדראפט ה-NBA, לא קיבל הזדמנויות במהלך העונה, כשהוא משותף ל-33 דקות בלבד בסך הכל עד ההתמודדות אמש. במכבי הודו כי: "בעונה הבאה התפקיד של אבדיה בקבוצה יהיה שונה, ובזכות, הוא שחקן מיוחד ואפשר היה לראות את זה בדקות שלו על המגרש".

השבוע הלחוץ של אבדיה, ששיחק אמש את משחקו השלישי בינתיים, יימשך הערב. אחרי הנחיתה של הצהובים בארץ הוא יחבור לקבוצת הנוער שתארח את מכבי ראשון לציון למשחק מספר 2 בחצי גמר הפלייאוף. הוא צפוי לחלק את זמנו בין קבוצת הנוער לבוגרים עד שקבוצת הנוער תסיים את העונה.

השחקן היחיד שלא דרך אמש על הפרקט במדי מכבי הוא דיאנדרה קיין, שנחת בארץ רק ביום רביעי אחרי למעלה משבועיים לצד אמו החולה. במכבי מעוניינים להכניס את קיין לאט לעניינים ולא מתכוונים ללחוץ עליו בשלב הזה, כשלא ברור האם יתלבש למשחק נגד הפועל ירושלים ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully