וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מסכמת את הכישלון, ספרופולוס: "טעם מר אבל גם מתוק"

5.4.2019 / 23:26

הצהובים סיימו עונת יורוליג עם הפסד צמוד לפנרבחצ'ה, המאמן התעודד: "הראינו שוב שאנחנו נלחמים עד הסוף, כמו מהרגע שהגעתי לקבוצה". בלאק: "גאה באיך שחזרנו מפתיחת העונה"

מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס. דני מרון
מצא את חצי הכוס המלאה. ספרופולוס/דני מרון

אולי ההפסד הדרמטי של מכבי תל אביב לפנרבחצ'ה הערב (שישי) היה מעין מיקרוקוסמוס של עונה שלמה: הצהובים היו בתמונה מול מוליכת הטבלה, אפילו הוליכו ב-10 הפרש ברבע השלישי, אך איבדו את כל היתרון, קפאו ברגעי ההכרעה וחטפו שלשת ניצחון מקוסטס סלוקאס ממש על הבאזר, בדרך ל-78:75. זה כמובן לא שינה הרבה: למחזור הסיום של היורוליג הגיעה האלופה הישראלית בלי סיכוי להעפיל להצלבה, ועל כן המשחק הערב בטורקיה היה לפרוטוקול בלבד, ניסיון לסיים עונה קשה בטעם טוב. גם זה לא ממש קרה.

"זה המשחק האחרון שלנו העונה ביורוליג, והראינו שוב שאנחנו נלחמים עד הסוף, וככה אנחנו משחקים מהרגע שהגעתי לקבוצה", ניסה יאניס ספרופולוס למצוא את חצי הכוס המלאה. "אנחנו משחקים חזק, בגלל שהפער מהרגע שהגעתי לקבוצה היה יותר מדי גדול. הגעתי במצב של ניצחון אחד ושישה הפסדים, יום לפני צמד משחקים נגד אפס ופנר והפסדנו את שני המשחקים עם אימון אחד, כך שב-22 בנובמבר, המאזן שלנו היה ניצחון אחד ושמונה הפסדים, והיינו במקום האחרון בטבלה. מהמצב הזה התחלנו לנצח כמה משחקים והפכנו את העונה, ובסופו של דבר לא העפלנו לפלייאוף. אנחנו יוצאים עם טעם מר אבל גם מתוק בפה".

טאריק בלאק, שבלט בצהוב עם 23 נקודות, סיכם את עונת היורוליג הראשונה בקריירה שלו: "זה היה משחק חזק, אני גאה בכל הקבוצה באיך שהופענו, בלי שום קשר לסיטואציה, באנו ונתנו הכל. היו דברים שלא קשורים בנו, דברים שלא יכולנו לעשות שום דבר לגביהם. לשחק ביורוליג היה נהדר בשבילי, הרבה מאוד כישרון, התברכתי בלשחק עם קבוצה נהדרת עם חדר הלבשה מצוין, נהניתי מאוד להסתובב בכל אירופה ולשחק ברמה הגבוהה הזאת. השחקנים מסביב גרמו לי להראות טוב, אולי אפילו טוב יותר ממה שאני באמת, אני גאה באיך שחזרנו מפתיחת העונה, זה מראה על הרבה אופי שיש בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully