וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב יצא לדרך: מנצ'סטר יונייטד נכנסה למירוץ אחר יורי טילמאנס

ה"דיילי מייל" מדווח שהשדים האדומים מעוניינים ביהלום של לסטר סיטי. הבלגי "לא ממהר להחליט", רוג'רס אישר: "ננסה לרכוש אותו"

פלייר השחקנים המרוויחים/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הכדורגלנים עם השכר הגבוה בעולם

הקרב על יורי טילמאנס יצא לדרך: ה"דיילי מייל" הבריטי מדווח היום (שישי) שמנצ'סטר יונייטד נכנסה למירוץ אחר הקשר הבלגי של לסטר סיטי, שמושאל ממונאקו עד תום העונה. טילמאנס בן ה-21 עבר למונאקו מאנדרלכט בקיץ 2017 תמורת 25 מיליון יורו, אבל הצטרף ביום האחרון של חלון ההעברות של ינואר ללסטר בעסקת השאלה עד תום העונה הנוכחית. מאז, הקשר פורח עם שער וארבעה בישולים בשבעה משחקים במדי הקבוצה של ברנדן רוג'רס.

יכולתו הטובה בפרמיירליג, כמו גם בנבחרת בלגיה, עוררה עניין רב אצל קבוצות נוספות כמו מנצ'סטר יונייטד, אשר מחפשת קשר מרכזי ברמה גבוהה שצפוי להגיע אליה בקיץ. ללסטר סיטי אין סעיף לרכישתו של טילמאנס, ובאנגליה מעריכים שמונאקו תדרוש סכום שנע בין 50 ל-55 מיליון יורו עבורו. השועלים מקווים כמובן שהקשר יישאר בעונה הבאה, אבל יודעים שצפויה להם תחרות לא קלה עם מועדוני על שלוטשים עיניים אל עבר היהלום הבלגי.

שחקן לסטר סיטי יורי טילמאנס. GettyImages
"אני יכול להיות חלק ממשהו גדול בלסטר סיטי". יישאר בקינג פאוור? יורי טילמאנס/GettyImages

טילמאנס התראיין לרשת "סקיי ספורט" ודיבר בנוגע למעבר בקיץ: "אני עדיין לא יודע מה יקרה בקיץ. טוב לי בלסטר, אבל תמיד חשוב לבדוק את כל האופציות, זה דבר נורמלי. אני לא ממהר, עכשיו אפריל ויש לנו עוד זמן. אני יכול להיות חלק ממשהו גדול בלסטר, מרגישים את זה במועדון. מתחם האימונים החדש יהיה מדהים, האצטדיון יגדל, אני חושב שהמועדון הזה יהפוך לאחד מהגדולים באירופה בשנים הקרובות וכמובן שאני חושב על זה. סגנון המשחק גם מתאים לי מאוד, זה למעשה הסגנון הכי טוב בשבילי ורואים את זה על הדשא, אני משחק בחופשיות".

מאמן לסטר סיטי, ברנדן רוג'רס, אישר שלסטר תנסה לרכוש את טילמאנס בקיץ ואמר: "בוודאי שיהיו דיבורים. הוא שחקן נפלא ובוגר, כולנו רואים את מה שהוא יכול לעשות על המגרש. ברור לכולנו גם שהוא ישתפר. הוא שחקן מונאקו, אז אי אפשר לדעת מה יקרה, אבל מבחינתנו זה מובן מאליו שננסה להשאיר אותו במועדון".

שחקן לסטר סיטי יורי טילמאנס. GettyImages
ברנדן רוג'רס רוצה שיישאר. יורי טילמאנס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully