וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני רוז על הנהמות שספג במונטנגרו: "הספיק לי, מחכה כבר לפרישה"

מגן טוטנהאם ונבחרת אנגליה התייחס לקריאות הגזעניות שנשמעו כלפיו בפודגוריצה: "רק רציתי שנעזוב את מונטנגרו. הענישה קלה מדי"

פלייר השחקנים המרוויחים/עריכת וידאו: מתן חדד

"כבר בדקות הפתיחה שמתי לב שזה קורה", סיפר אתמול (חמישי) מגן נבחרת אנגליה וטוטנהאם, דני רוז, שספג נהמות וקריאות גזעניות מאוהדי מונטנגרו בניצחון 1:5 של נבחרתו בפודגוריצה בשבוע שעבר במסגרת מוקדמות יורו 2020. "זה לא השפיע על המשחק שלי, אני ילד גדול. רק רציתי שהנבחרת תשיג שלוש נקודות כדי שנסיים את הערב הזה ונעזוב את מונטנגרו כמה שיותר מוקדם. אני חייב לציין שזה היה רק קומץ. זה קרה לי גם כששיחקתי פעם בסרביה, אז ידעתי שזה יקרה".

המגן בן ה-28 הביע ביקורת על הענישה בדמות קנס כספי קל שצפויה לקבל מונטנגרו: "הבעיה היא בענישה. כשנבחרות מקבלות עונשים כל כך קלים, כמו לדוגמה קנס בשווי מה שאני מוציא בבילוי לילי בלונדון, למה אפשר לצפות? המאמן שלי בטוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו, הורחק לשני משחקים רק כי היה לו עימות עם השופט מייק דין בברנלי. מצד שני יש כאן מדינה שלמה, שמקבלת קנס קטן על גזענות. זה המקום בו הכדורגל נמצא כרגע, ועד שלא יינתנו עונשים כבדים, אין למה לצפות".

שחקן נבחרת אנגליה דני רוז. GettyImages
"עד שלא יינתנו עונשים כבדים אין למה לצפות". דני רוז/GettyImages

רוז סיכם ואף סיפר כי הוא מחכה ליום בו יוכל להתרחק מהאלימות ומהגזענות אחרי שיפרוש: "הספיק לי. כרגע אני חושב רק על השנים שנותרו לי, בערך עוד חמש או שש שנים, ואני לא יכול לחכות לרגע בו אסיים עם זה. כפי שהמשחק מתנהל כרגע, אני רק רוצה לסיים איתו. ככה אני מרגיש. כמובן שאני רוצה ליהנות מכדורגל בשנים שנשארו לי, אבל כל הפוליטיקה והדברים האחרים שהורסים את המשחקים גורמים לי לרצות שזה ייגמר כבר".

עוד באותו נושא

אוהדי מונטנגרו נהמו לדני רוז, סאות'גייט מהלל את האדסון-אודוי

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת אנגליה דני רוז. GettyImages
דני רוז עם שופט המשחק במונטנגרו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully