וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מונטנגרו נהמו לדני רוז, סאות'גייט מהלל את האדסון-אודוי

אירוע מכוער בפודגוריצה, קריאות גזעניות הופנו גם לעברו של סטרלינג. ילד הפלא סחט מחמאות: "הופעה נפלאה, המשחק שלו מדבר בעד עצמו"

שחקן נבחרת אנגליה דני רוז. רויטרס
ערב קשה בפודגוריצה. רוז והקהל המארח/רויטרס

בדקה ה-17, מצאה עצמה אמש (שני) נבחרת אנגליה בפיגור 1:0 במונטנגרו. איך הסתיים המשחק השני במסגרת מוקדמות יורו 2020? ב-1:5 מהדהד לנבחרת שלושת האריות - חמישייה שנייה תוך פחות משבוע, לאחר ה-0:5 הגדול על צ'כיה בפתיחת הקמפיין. זו הפעם הראשונה מאז 1984 שהם כובשים שתי חמישיות ברציפות, ואם בחמישיות עסקינן, הרי שמדובר בניצחון חמישי רצוף בעידן גארת' סאות'גייט - דבר שהאנגלים לא עשו עד אתמול. אגב, ב-1984, אף אחד מהשחקנים שפתחו בהרכב של סאותג'ייט עדיין לא נולד.

אבל לא הכל היה ורוד עבור האנגלים. דני רוז ספג נהמות וקריאות גזעניות מאוהדים של מונטנגרו, ועל פי התקשורת הבריטית כך גם ראחים סטרלינג. "בהחלט שמעתי את הקריאות נגד דני", אמר סאות'גייט. "אין לי ספק שזה קרה, ונדווח על כך לאופ"א. זה בלתי מתקבל על הדעת. עם ראחים אני לא בדיוק יודע מה קרה".

כך סטרלינג משתיק את המבקרים

על המשחק עצמו אמר המאמן: "היה יחסית קל, כי עשינו מה שדיברנו עליו כל השבוע - לשחק נגד האגפים. שחקני הכנף שלנו היו מאוד יעילים, היתה הופעה נפלאה לקאלום האדסון-אודוי. אני לא צריך לדבר עליו, המשחק שלו דיבר בפני עצמו. אפשר לראות את הכישרון שלו".

ילד הפלא בן ה-18 שעדיין לא פתח בהרכב של צ'לסי בפרמיירליג, כן פתח אמש לראשונה בהרכב הנבחרת הבוגרת. "אני מקווה שהייתי בסדר", אמר בסיום. "העניין הוא לא אני, אלא הנבחרת. אני צריך להמשיך לעבוד קשה באימונים ומקווה שאקבל הזדמנות לפתוח גם בליגה".

גיבור הערב הפעם היה רוס בארקלי, עם צמד. "זה היה משחק נפלא עבורי", סיכם. "מונטנגרו היוותה מבחן קשה, אבל הראינו אופי עם עוד הופעה חיובית".

שחקן נבחרת אנגליה קאלום האדסון אודוי. רויטרס
פתח בהרכב הנבחרת לפני שפתח בהרכב צ'לסי בליגה. אולי עכשיו זה יקרה. האדסון-אודוי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully