וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אטאלנטה עם רביעייה תוך רבע שעה, לראשונה מאז 1932

רגע נדיר בסרייה A, כשהקבוצה מברגמו הביסה 1:4 את בולוניה וכבשה את כל שעריה ב-15 הדקות הראשונות, כמו יובנטוס לפני 87 שנים. 0:4 לססואולו על קייבו

פלייר השחקנים המרוויחים/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: 20 המשתכרים הבכירים בכדורגל העולמי

מחזור אמצע השבוע בליגה האיטלקית הסתיים הערב (חמישי) עם רביעייה נדירה של אטאלנטה, שכבשה את כל שעריה ב-15 הדקות הראשונות ב-1:4 על בולוניה. קייבו האומללה הובסה 4:0 בידי ססואולו ועשתה עוד צעד לקראת ירידה מביכה אחרי 11 שנים רצופות בסרייה A.

יוסיפ איליצ'יץ' שחקן אטאלנטה חוגג שער. GettyImages
היה עם צמד אחרי חמש הדקות הראשונות. יוסיפ איליצ'יץ'/GettyImages

אטאלנטה - בולוניה 1:4

לראשונה מאז 1932, קבוצה הצליחה לכבוש ארבעה שערים ברבע השעה הראשונה. אז זו הייתה יובנטוס מול רומא, והפעם זו אטאלנטה המלהיבה, שלא התחשבה ברצף שלושת הניצחונות של בולוניה. יוסיפ איליצ'יץ' הסלובני סובב כדור אדיר לחיבורים בדקה השלישית והשלים צמד עם טיל לקורה ופנימה בחלוף שתי דקות. עוד שתי דקות עברו ואיליצ'יץ' בישל למגן הימני האנס האטבור, ואת הבליץ חתם דובאן ספאטה בדקה ה-15, עם שערו ה-20 העונה לאחר שניער את השומר שלו. ריקרדו אורסוליני צימק עם כדור חופשי מזווית קשה בדקה ה-54, אבל בולוניה נותרה מתחת לקו האדום ועם נקודה פחות מאמפולי. אטאלנטה החמישית מפגרת בנקודה בלבד אחרי מילאן שמחזיקה כרגע בכרטיס הרביעי לליגת האלופות.

שחקני ססואולו חוגגים עם מריח דמיראל (שלישי מימין). GettyImages
שערים ראשונים באיטליה. מריח דמיראל מקבל ברכות/GettyImages

ססואולו - קייבו 0:4

אחרי שמונה משחקים ללא ניצחון, הקבוצה של רוברטו דה זרבי קיבלה יריבה בהזמנה ומחצה אותה בדרך למקום ה-11. הבלם הטורקי מריח דמיראל חגג את שערי הבכורה שלו בסרייה A עם נגיחות בדקות 4 ו-45. שני המבשלים פול לירולה ומנואל לוקאטלי שיתפו פעולה בדקה ה-47 ולוקאטלי כבש מול שער חשוף, לפני שדומניקו ברארדי חתם בקלות בדקה ה-57. שער מצמק של הבלם בושטיאן צסאר נפסל בהתערבות ה-VAR בדקה ה-62 ופנדל של עמנואלה ג'אקריני לאחר עבירה של דמיראל נעצר על ידי אנדראה קונסילי, כך שקייבו מצאה עצמה עם הפרש שערים עגול של מינוס 40. רק 11 נקודות וניצחון בודד יש העונה לקבוצה מוורונה, שככל הנראה תרד רשמית בעוד שני מחזורים.

עוד באותו נושא

איקרדי חזר להרכב וכבש בניצחון אינטר, הפסד מפתיע לנאפולי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully