וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנאטו סאנצ'ס שוב מתלונן: "אני רוצה לשחק יותר, אולי אצטרך לעזוב"

קשרה הפורטוגלי של באיירן מינכן שלא שותף גם ב-4:5 על היידנהיים בגביע שוקל את עתידו בעונה הבאה: "קשה לשמור על מוטיבציה בשולי הספסל"

פלייר השחקנים המרוויחים/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: המשתכרים הבכירים בכדורגל העולמי העונה

רנאטו סאנצ'ס לא מרוצה ממעמדו בבאיירן מינכן. הקשר הצעיר לא שותף גם אתמול (רביעי) במשחק הניצחון של הבאוורים 4:5 על היידנהיים ברבע גמר הגביע הגרמני שנערך באליאנץ ארנה. הפורטוגלי אמר אחרי המשחק: "אני אמשיך לחכות להזדמנות שלי ולעבוד קשה. כמובן שאני רוצה לשחק יותר. העונה עדיין לא נגמרה ונשארו עוד חודשיים ואני באמת לא יודע מה יקרה. כמובן שקשה לי לשמור על מוטיבציה כאשר אני יושב בשולי הספסל וזה לא משמח אותי אבל זה הכדורגל".

על השאלה האם הוא קיבל הסברים ממאמנו ניקו קובאץ' על אי שיתופו אמר סאנצ'ס: "הוא לא דיבר איתי בכלל. אבל זאת החלטה שלו לא שלי".

טענותיו של סאנצ'ס אינן חדשות והקשר הביע את אי שביעות רצונו ממצבו כבר לפני כשבועיים כשהתראיין ל"קיקר" הגרמני ואמר: "אני לא שמח כאן. אני מתאמן קשה מאוד ולא זוכה לדקות משחק, זה מתסכל. אני רוצה לשחק אפילו אם זה יהיה במועדון אחר".

עוד בנושא:

גביע גרמני: באיירן ניצחה 4:5 את היידנהיים בתום משחק מטורף
בורוסיה דורטמונד: אשרף חכימי גמר את העונה

הקשר בן ה-21 נרכש על ידי המועדון הגרמני בקיץ 2016 תמורת 35 מיליון יורו מבנפיקה הפורטוגלית אחרי שעזר לנבחרת פורטוגל לזכות ביורו באותו קיץ והיה נחשב לאחד השחקנים המבטיחים בעולם. הפורטוגלי הצעיר לא זכה לדקות משחק משמעותיות בעונתו הראשונה במינכן והושאל בעונת 18\2017 לסוונסי מהפרמיירליג אבל גם שם לא הטביע את חותמו כאשר הקבוצה ירדה בתום העונה לצ'מפיונשיפ והוא חזר לשורות באיירן בעונה הנוכחית. סאנצ'ס היה בטוח שהוא יפתח דף חדש תחת הנהגתו של המאמן החדש ניקו קובאץ' אך הדבר לא קרה.

סאנצ'ס שותף העונה ב-14 משחקים בלבד בבונדסליגה ולא כבש ולו שער אחד. גם בגביע שותף סאנצ'ס פעם אחת בלבד כאשר באופן מפתיע במסגרת ליגת האלופות קיבל את ההזדמנות לה הוא ציפה ושיחק בשישה משחקים ואף כבש שער אחד. חוזהו של השחקן מסתיים בקיץ 2021 ונראה שימיו של השחקן במדי הקבוצה ספורים.

עוד באותו נושא

באיירן מינכן ניצחה 4:5 את היידנהיים במשחק מטורף בגביע

לכתבה המלאה
רנאטו סאנצ'ס שחקן באיירן מינכן. AP
"רוצה לשחק". סאנצ'ס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully