וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: באיירן מינכן ניצחה 4:5 את היידנהיים במשחק מטורף באליאנץ ארנה

הבווארים בחצי הגמר אחרי מותחן ענק מול השישית בליגת המשנה. גלאצל מהיידנהיים כבש שלושער שלא הספיק, זולה הורחק (15). גם ברמן בחצי הגמר

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן עם יוזואה קימיש. רויטרס
לבנדובסקי חוגג עם קימיש/רויטרס

הקלישאה המעייפת והמשעממת אומרת ש"לגביע יש חוקים משלו". הערב (רביעי) קיבלנו עוד הוכחה לכך שקלישאות חבוטות ומשעממות גם מתבססות על איזשהו גרעין של אמת. באיירן מינכן, השנייה בבונדסליגה ובעלת התקציב הגדול ביותר בליגה הבכירה, אירחה באליאנץ ארנה את היידנהיים הצנועה שנמצאת במקום השישי בליגה השנייה. על הנייר, משחק חד צדדי, אלא שבפועל קיבלנו את אחד המשחקים המטורפים, המפתיעים והמרגשים שהיו באירופה העונה עם 4:5 מטורף של באיירן אחרי ששתי הקבוצות איבדו יתרון שלוש פעמים במהלך 90 הדקות. רוברט נסטה גלאצל בן ה-25 קנה היום את עולמו כשכבש שלושער.

באיירן כבשה את השער הראשון בדקה ה-12. יוזואה קימיש הגביה קרן משמאל, לאון גורצקה נותר חופשי לחלוטין ברחבה ונגח פנימה את ה-0:1. שלוש דקות עברו ובאיירן מינכן נותרה בעשרה שחקנים אחרי עבירה של ניקלאס זולה על סף הרחבה שגרמה להרחקתו אחרי שימוש ב-VAR. האורחת ניצלה את זה עד תום וביצעה מהפך מדהים. רוברט נסטה גלאצל נגח יפה פנימה את ה-1:1 בדקה ה-26 אחרי הגבהה של מארק שנאלטרר מימין. אותו שנאלטרר השלים מהפך בדקה ה-39 עם סיומת יפה אחרי מתפרצת ובישול של סבסטיאן גריזבק, 1:2.

ניקו קובאץ' ביצע שני חילופים בהפסקה כשהכניס את רוברט לבנדובסקי וקינגסלי קומאן במקום חאמס רודריגס וראפיניה ובכך השלים את החילופים שלו ב-90 הדקות אחרי שגם ג'רום בואטנג נכנס במקום פרנק ריברי אחרי האדום. תומאס מולר הצליח לאזן עם בעיטה נהדרת בסיבוב אחרי מסירה של לבנדובסקי בדקה ה-53 והפולני כבש כעבור שלוש דקות את ה-2:3 אחרי בישול של מולר. סרג' גנאברי הוסיף אחד בדקה ה-65 מקרוב אחרי נגיחה של מאטס הומלס.

גמור? לא אם שואלים את רוברט נסטה גלאצל. החלוץ האנונימי של היידנהיים כבש (74) והוסיף עוד אחד מהנקודה הלבנה (77) וקבע 4:4 מהמם באליאנץ ארנה. באיירן קיבלה פנדל משלה בדקה ה-84 אחרי נגיעת יד ברורה של מארנון בוש ברחבה. לבנדובסקי דייק מהנקודה הלבנה וקבע 4:5 מטורף.

רוברט נסטה גלאצל שחקן היידנהיים. רויטרס
רוברט נסטה גלאצל לא ישכח את המשחק הזה לעולם/רויטרס

שאלקה - ורדר ברמן 2:0

הירוקים לא הפסידו באף מסגרת מאז 22 בדצמבר 2018, אז זה היה 3:2 מול ר.ב. לייפציג בחוץ. ורדר ברמן השיגה ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות והשיגה את הכרטיס לחצי הגמר. מילוט ראשיצה, הקוסובארי המצוין, שכבש ארבעה שערים במהלך חודש מרץ בליגה, מצא את הרשת גם הפעם עם טיל אדיר שבעט לקורה ופנימה אחרי מסירה של מרקו פרידל בדקה ה-65 וקבע 0:1. האורחת ביצעה מהלך קבוצתי יפהפה בדקה ה-72 שנגמר במסירה של לודוויג אוגוסטינסון לדייבי קלאסן, שבעט את ה-0:2 וקבע את תוצאת המשחק. נורי שאהין הורחק בדקה ה-90 ולא ישחק בחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully