וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מתכוננת לקיץ סוער: מיציץ', וויליאמס וסלוקאס על הכוונת

הקטלאנים רוצים לחזור לקדמת הבמה אחרי שנים רעות ביורוליג. פשיץ' ימשיך וסימן שלושה שחקנים בהם הוא מעוניין בתום העונה

על פי דיווח בספרד, קבוצת הכדורסל של ברצלונה מתכוננת לקיץ עמוס במטרה לחזור בעונה הבאה לצמרת של היורוליג. הקטלאנים לא הגיעו לפיינל פור מאז עונת 2013/14 וזכתה בתואר בפעם האחרונה בעונת 2009/10.

לפי "קאדנה סר", אחרי שני קיצים רצופים בהם מונה מאמן חדש, סבסטילב פשיץ' ימשיך לעונה נוספת וההתחדשות המשמעותית תיעשה בגזרת השחקנים. על הכוונת: קוסטאס סלוקאס מפנרבחצ'ה, וסילי מיציץ' מאנאדולו אפס ודרק וויליאמס מבאיירן מינכן.

המטרה של ברצלונה היא לבצע שניים-שלושה שינויים בלבד בסגל, ולהנחית שחקנים משמעותיים. מיציץ' הוא המועמד המוביל, אבל לקטלאנים צפויה תחרות קשה על שירותיו של הגארד הסרבי. מיציץ' מעמיד העונה ממוצעים של 11.8 נקודות, 5.4 אסיסטים ו-2.2 ריבאונדים למשחק ביורוליג וגם ריאל מדריד בעקבותיו.

סלוקאס נצב שני ברשימת החיזוק לקו האחורי, אם כי בהחלט קיים תסריט שהוא יגיע ביחד עם מיציץ'. בכל מקרה, בברצלונה מבינים שצירוף של היווני מקבוצה בכירה כמו פנרבחצ'ה יהיה משימה מאוד קשה. וויליאמס חווה עונת בכורה טובה באירופה אחרי כמה שנים ב-NBA (ממוצעי יורוליג של 13.1 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק בבאיירן מינכן) והוא מועמד בכיר לעמדות 3 ו-4.

קוסטאס סלוקאס שחקן פנרבחצ'ה. קובי אליהו
הצירוף של סלוקאס נראה הכי מסובך/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully