וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מגבים את ספרופולוס: "לפעמים צריך לתת לשחקנים בראש"

1.4.2019 / 8:15

המאמן זעם על השחקנים, בקבוצה הבינו ללבו: "כשיאניס כועס, הם מכבדים אותו ומגיבים טוב". לא ברור אם קיין ישחק נגד פנר, טיוס ייבדק

ONE

בווידאו: תקציר המשחק

דווקא באחד השבועות החשובים של העונה, כשהשחקנים עדיין מפנטזים על הכרטיס לפלייאוף ביורוליג, איבדה אמש (ראשון) מכבי תל אביב את ראשות הטבלה בליגת העל עם הפסד 94:86 להפועל חולון. הצהובים, שרשמו את הפסד הליגה החמישי שלהם העונה והראשון ביד אליהו, פתחו את המשחק בצורה מצוינת, הוליכו 15:30 אחרי הרבע הראשון, אך אז פשוט הפסיקו לשחק ונתנו לחולון את השליטה במשחק עד הניצחון. בדקות האחרונות ניסתה מכבי לחזור באמצעות לחץ על כל המגרש, אך חולון עמדה בלחץ.

מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס כעס על השחקנים מספר פעמים. במחצית הוא דרש מהם להתעורר וכשקבוצתו לא הגיבה, לקח לקראת סיום הרבע השלישי פסק זמן עצבני בו נזף בהם ודרש מהם להתחיל לעשות עבירות ולעצור את המשחק השוטף של חולון. בסיום, במסיבת העיתונאים נראה זועף ואמר דברים קשים. בין היתר אמר: "שחקנים שלא יילכו איתי, לא יהיו בקבוצה".

בקבוצה גיבו אמש את המאמן: "רואים שהקבוצה הגיעה מוכנה למשחק, קבוצה שלא מגיעה מוכנה לא קולעת 30 נקודות ברבע הראשון", אמר גורם במועדון, "השחקנים אולי חשבו שחולון תתפרק כמו גראן קנאריה. לפעמים צריך לתת לשחקנים בראש, ובניגוד למאמנים אחרים שזו הייתה הדרך שלהם ושחקנים לא כיבדו אותם, פה כשיאניס כועס, השחקנים בדרך כלל מגיבים טוב. ביכולת הזאת, אי אפשר לחלום לנצח את פנרבחצ'ה".

עוד בנושא

הפועל חולון ניצחה את מכבי תל אביב 86:94 בהיכל ועלתה לפסגה
ספרופולוס זועם: "מי שלא יילך אחרי, יהיה מחוץ למכבי תל אביב"
עוד אמש: הפועל תל אביב ניצחה את הפועל באר שבע 96:102

מייקל רול שחקן מכבי תל אביב עם סקוטי ווילבקין. דני מרון
איך הם יגיבו למתקפה של ספרופולוס? ווילבקין ורול/דני מרון

גם השחקנים הבינו לליבו של המאמן. "לא הכתבנו את הדרך שלנו, לא היינו אגרסיביים. כשהקבוצה השנייה נמצאת במומנטום, אתה רוצה לעשות הכל כדי לעצור את זה, ולא השתמשנו בעבירות שלנו כמו שצריך", אמר הקפטן ג'ון דיברתולומאו. "פתחנו את המשחק טוב מאוד, הרגשנו אחרי זה בנוח עם היתרון, הם פתחו בריצה ובכמה דקות הם החלו להכות בנו בכל המגרש, במגרש הפתוח, בריבאונדים, ואחרי הרבע הראשון נתנו להם לשלוט במשחק".

על פסק הזמן העצבני ברבע השלישי הוסיף הקפטן: "המאמן אמר שאנחנו צריכים להיות אגרסיביים, להשתמש בעבירות, לשחק חזק. לא שיחקנו ככה הלילה, ובגלל זה חולון הצליחה לנצח. הם קלעו מדהים מכל טווח"ץ

לצהובים עדיין אין תשובות לגבי חזרתו האפשרית של דיאנדרה קיין שסועד את אמו החולה בארצות הברית. בשלב זה לא ברור האם הוא יחזור לפני המשחק בטורקיה. אלכס טיוס נפגע במהלך המשחק בעינו, יצא ולא חזר. טיוס טען כי ראייתו מטושטשת והיום יעבור בדיקה.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully