וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס זועם: "מי שלא יילך אחרי, יהיה מחוץ למכבי תל אביב"

31.3.2019 / 23:44

המאמן כעס אחרי ההפסד לחולון: "כולם צריכים להבין שכשאתה משחק במכבי ת"א אתה צריך להשאיר את הלב והעור שלך על הפרקט". שמיר גאה

ONE

לא כך קיוותה מכבי תל אביב שייראה ניסוי הכלים האחרון שלה לפני הקרב הגורלי מול פנרבחצ'ה ביום שישי ביורוליג. הצהובים כבר הוליכו ב-15 הפרש על הפועל חולון, אולם הפסידו בסופו של דבר לא רק את המשחק (94:86), אלא גם את המקום הראשון לקבוצה של דן שמיר.

"קבוצה אחת רצתה את המשחק יותר מאיתנו, הם נלחמו יותר מאיתנו והגיע להם לנצח", אמר יאניס ספרופולוס הכעוס. "אנחנו צריכים לשנות את המנטליות הזאת, צריכים לשחק יותר חזק, להיות יותר אגרסיביים עם יותר אנרגיה וקשיחות, אחרת הבעיות הללו יחזרו על עצמם. זה היה משחק גדול מאוד בשבילי. גם הפועל ירושלים והפועל תל אביב הם משחקים גדולים. אלה משחקים גדולים והשחקנים צריכים להבין את זה, המשחקים האלה חשובים למכבי.

"אנחנו צריכים להילחם במשחקים האלה, מה שראינו היום זו לא הרמה שלנו, ואנחנו צריכים לשנות את זה. אם מישהו לא יילך אחרי, הוא יהיה מחוץ לקבוצה. דיברנו במחצית על להיות יותר אגרסיביים, ובמקום לשנות את המומנטום, שיחקנו באותה צורה, ובפסק זמן הראשון ניסיתי לשנות משהו. ידענו שוולדן הוא השחקן הגדול שלהם, והוא שולט במשחק, שינינו מאצ'אפים והגנות, אבל שום דבר לא השתנה. לא היינו מוכנים לשחק חזק, וכשאתה לא מוכן לשחק ככה, שום דבר לא יעזור. כולם צריכים להבין שכשאתה משחק במכבי אתה צריך להשאיר את הלב שלך והעור שלך על המגרש".

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
עדיין יש הרבה עבודה. ספרופולוס/דני מרון

מנגד, דן שמיר היה מאוד מרוצה מההתאוששות של קבוצתו אחרי ההעפלה המביכה משהו בליגת האלופות של פיב"א: "הגענו לפה אחרי שבוע לא טוב, אומנם עלינו שלב אבל זאת הייתה הרגשה מאוד לא נעימה. עשינו הגנה טובה, קלענו 94 נקודות, עצרנו את מכבי על 34 נקודות ברבעים 2 ו-3. קיבלנו המון מחמאות והייתה אווירה טובה כשניצחנו את ירושלים אבל שבוע אחר כך זה התהפך, העסק מאוד דינאי, בפן הקטן של הכדורסל התקשנו לשחק בליגה ויהיה לנו קשה לשחק בלי טי.ג'יי קליין, אבל זה שעשינו משחק טוב בלעדיו מקנה לנו קצת ביטחון.

"לתת מחמאות לשחקנים כל מאמן אוהב, אני חושב שקורי בדרך לרמה הבאה, הוא שחקן ברמה מאוד גבוהה, סיפרתי כמה אני אוהב אותו, הוא יודע להרים את הרמה במועדים חשובים".

עם היציאה מהאולם, הקניטו מספר מאוהדי חולון את יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי.

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חולון ניצחה את מכבי תל אביב 86:94 ועלתה לפסגה

לכתבה המלאה
מאמן הפועל חולון, דן שמיר. קובי אליהו
מהלל את וולדן. שמיר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully