וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר מבקרים: "אפשר להשתגע מהשחקנים, לא פלא שהקהל רותח"

1.4.2019 / 7:11

שוב סוער בבית"ר: ורד ובניון עוכבו ביציאה מטדי בעקבות התגודדות האוהדים, חוגג ביקר את החילופים, השחקנים מבקרים זה את זה. וגם: השיחות עם בניון יימשכו, קונטה יבקש לטוס לטיפולים בצרפת?

צילום: אופיר סער

בווידאו: אוהדי בית"ר מתגודדים בסיום המשחק

עיקרי הדברים

- בגלל האוהדים: יוסי בניון ועידן ורד עוכבו ביציאה מטדי

- משה חוגג ביקר את החילוף של אור אינברום

- השחקנים מבקרים זה את זה: "אפשר להשתגע, לא פלא שהקהל רותח"

- אנטואן קונטה עשוי לבקש לטוס לטיפולים בצרפת

seperator

1. חוגג ביקר את החילופים, בקבוצה מתוסכלים: "אפשר להשתגע מהשחקנים"

עשרות אוהדי בית"ר שהצליחו להגיעו בסמוך לאוטובוסים של השחקנים, לא ידעו בדיוק על מי להוציא את העצבים אחרי ה-0:0 המאכזב אמש (ראשון) מול בני סכנין. תחילה הם כעסו על שחקני בית"ר ותכננו להביע מחאה, אבל כשנתקלו באוטובוס של בני סכנין המטרות השתנו. לא ששחקני בית"ר קיבלו רחמים: יוסי בניון ועידן ורד רצו לצאת לרכבם, אבל עוכבו על ידי המשטרה במשך חצי שעה ורק לאחר שנמצא פתרון פוזרו. האמת? גם השחקנים כבר נראו עייפים, גם הם כבר מחכים שהעונה הזאת תסתיים. מדי שבוע הם מדברים על ניצחון שיבטיח הישארות, אבל קצת קשה לעשות את זה כשלא כובשים שלושה משחקים ברציפות.

בבית"ר מדחיקים כבר תקופה שהם במאבקי תחתית ובסכנת ירידה. אפילו ניסן יחזקאל שנשאל על כך בסיום אמר כי "הפער מספיק גדול והיריבות גם משחקות בינן לבין עצמן" - אולם ממשחק למשחק הסכנה של בית"ר נראית יותר ויותר מוחשית. משה חוגג נשמע בסיום מדבר על כך שיוסי בניון שיחק מצוין ותהה מדוע אינברום הוחלף מוקדם, אבל הבעיות של בית"ר הרבה יותר גדולות מזה. אפילו שחקנים ביקרו בסיום את חבריהם ואמרו: "עולים למשחק כשאנחנו מסובכים בתחתית ואף אחד לא בא להראות שאנחנו בית"ר ירושלים בבית שלה נגד סכנין. נראה כאילו עולים לסתם משחק, אפשר להשתגע משחקנים כאן, לא פלא שהקהל רותח".

במחזור הבא תפגוש בית"ר את הפועל תל אביב במושבה, ועל מצבה אפשר ללמוד מהלך הרוח לקראת המשחק: כמעט כל הגורמים בבית"ר דיברו על כך שהיו קונים תיקו. הם רק רוצים לעבור עוד שבוע בשלום.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים סיימה ב-0:0 מאכזב בטדי מול בני סכנין, שמתקרבת לירידת ליגה
כ-50 מאוהדי בית"ר התקרבו לאוטובוס של סכנין, המשטרה מנעה מהם גישה
הגדרת התפקיד והסמכויות יכריעו אם יוסי בניון יישאר בבית"ר ירושלים עוד עונה

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים סיימה ב-0:0 מול בני סכנין שמתקרבת לירידה

לכתבה המלאה
שחקני בית"ר ירושלים כועסים על השופט דניאל בר נתן. קובי אליהו
מישהו משחקני בית"ר עדיין משחק על הגאווה?/קובי אליהו

2. השיחות עם בניון יימשכו, המטרה: תקציב שלא יעלה על 50 מיליון שקל

ההסתבכות של בית"ר בתחתית גורמת גם לעיכוב בהכנות לעונה הבאה. בימים הקרובים אמורים משה חוגג ואלי אוחנה להיפגש ולאחר מכן תתקיים פגישה גם עם יוסי בניון בנוגע להשתלבותו בצוות המקצועי. בניון ואוחנה כבר משוחחים ביניהם וישמחו להוביל את הצוות המקצועי, אבל הדברים תלויים בסמכויות שיקבלו. חוגג מצידו שומר את הקלפים קרוב לחזה, גם בנוגע למינוי מאמן לעונה הבאה. בשלב הזה חוגג מצפה לראות איך מצמצמים התחייבויות לקראת העונה הבאה. בבית"ר יודעים שאם יבקשו משחקנים לקצץ בשכרם, הדבר עשוי לגרום לחדר ההלבשה לתסוס ולכן שוקלים שוב את צעדיהם. המטרה של בית"ר היא להעמיד בעונה הבאה תקציב של עד 50 מיליון שקל.

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים לאחר ההחמצה. קובי אליהו
שבוע מכריע. בניון אמש/קובי אליהו

3. אחרי התלונות על הטיפול בו: קונטה יטוס לטיפולים בצרפת?

אנטואן קונטה, שהתלונן על כך שאינו זוכה לטיפול ראוי, עשוי לבקש לטוס לצרפת לטפל בעצמו. קונטה סבל מכאבים במשך מספר ימים וטען שזאת הפעם השנייה שהקבוצה מחזירה אותו מוקדם מדי לאימונים. בבית"ר רוצים למכור את קונטה בקיץ, אבל אם הוא לא יחזור לשחק בפלייאוף ולמעשה ישלים כמעט עונה שלמה בלי דקות, הסיכויים לקבל עליו הצעה אטרקטיבית קלושים. מיחאי וודוץ נראה עצבני בסיום על כך שלא שולב אפילו בתור מחליף. בכלל, מתוך שישה זרים של בית"ר פתח אחד (פרדי פלומן) ורק אחד היה על הספסל (וודוץ). קונטה וז'אורז'יניו פצועים לאורך כל העונה ואילו אפונסו טיירה ואנתוני אנאן כלל לא נכללו בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully