וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-50 מאוהדי בית"ר התקרבו לאוטובוס של סכנין, המשטרה מנעה מהם גישה

31.3.2019 / 22:28

האוהדים הגיעו למתחם בו נמצאים האוטובוסים, קיללו וצעקו "אין יציאה". יוסי בניון: "אחליט בקרוב לגבי עתידי ואז אודיע"

צילום: אופיר סער

בית"ר ירושלים רשמה הערב (ראשון) משחק ליגה שלישי ברציפות ללא שער, כשסיימה ב-0:0 ביתי מול בני סכנין. התוצאה הזו הותירה את סכנין במקום האחרון ובמרחק שבע נקודות מחוף מבטחים, כך שהיא עלולה להיפרד מליגת העל כבר בעוד שבועיים, אחרי 12 שנים רצופות. אוהדי בית"ר לא אהבו את ההופעה של קבוצתם, הגיבו בבוז במהלך המחצית השנייה וקראו לעבר השחקנים לקראת הסיום: "אין לכם כבוד". בית"ר כרגע שש נקודות מעל הקו האדום וביום שני הבא תתארח אצל הפועל תל אביב.

כ-50 אוהדים של בית"ר נכנסו לאזור האוטובוסים בטדי והתקרבו לאוטובוס של בני סכנין. המשטרה במשך דקות מנעה מהם להתקרב לאוטובוס. מסכנין נמסר: "נכון לרגע זה האוטובוס של שחקני סכנין עדיין נמצא במנהרות טדי וקהל רב של אוהדי בית"ר סובבים אותו וחוסמים את היציאה. משקיף ההתאחדות ראה את המתרחש ועזב את השטח".

ניסן יחזקאל במסיבת העיתונאים לאחר המשחק

צילום: קובי אליהו

יוסי בניון התייחס להחמצה שלו בדקה ה-85: "עברתי את השוער, ראיתי מולי שלושה או ארבעה שחקנים עומדים על הקו, חיפשתי את הפינה הגבוהה למעלה וזה חלק מהמשחק. רציתי לנצח ולשנות את המשחק. הייתה לי הזדמנות טובה ואני חושב שהיו לנו עוד מצבים שיכולנו לנצל וזה לא קרה. ניקח את הנקודה ונמשיך הלאה כדי להבטיח את ההישארות. כשמשחקים בבית, אני תמיד אהיה מאוכזב כשאנחנו לא מנצחים. אנחנו קבוצה יותר טובה מבני סכנין והיינו צריכים לנצח. חבל שלא ניצחנו".

לגבי עתידו אמר קפטן הנבחרת לשעבר: "כשאקבל החלטה לגבי התכניות שלי, כולם יידעו, אני לא יכול לשלוט בשמועות שיוצאות. אני מתרכז רק בלעזור לבית"ר כרגע ולהבטיח הישארות. בעוד כמה ימים אקבל החלטה וכולם יידעו. חכו בסבלנות ובקרוב מאוד תדעו מה ההחלטה".

עוזר מאמן בית"ר ירושלים ניסן יחזקאל, שעמד על הקווים פעם נוספת בשל היעדרותו של ניר קלינגר, אמר: "רגשות מעורבים. בית"ר ירושלים נלחמה והשחקנים נתנו כל מה שיש להם. ניסינו לעשות הכול, הגענו להמון מצבים ולא הצלחנו לכבוש. משחק הגנה טוב ומשחק קישור טוב וחסר לנו השפיץ של הנעל. התכוונתי שהשחקנים נתנו הכול מבחינת רוח לחימה, רצון ונחישות. בחלק הקדמי אנחנו תקועים כבר הרבה זמן. אנחנו מגיעים להרבה מצבים וליוסי ועידן היו החמצות שלא מתאימות להם. נצטרך להביא את הניצחון במקום אחר. אני מאמין בשחקנים שלי ויודע שבסוף זה ייכנס".

על הלחץ אמר: "מי שלא מאמן בבית"ר ירושלים לא יודע מה זה סיר לחץ. אני שלושה חודשים פה ומרגיש את זה טוב מאוד. האוהדים פה חושבים שאנחנו צריכים לשחק מחוף לחוף. צריך לדעת להסתדר עם הלחץ הזה. אני רגוע ולא לחוץ".

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים סיימה ב-0:0 מול בני סכנין שמתקרבת לירידה

לכתבה המלאה
אלדד שביט מאמן בני סכנין. קובי אליהו
לא מתחרט. אלדד שביט/קובי אליהו

אלדד שביט סיכם את הבכורה שלו כמאמן בני סכנין: "בסופו של דבר היינו צריכים שלוש נקודות כדי לשפר את מצבנו בטבלה. החבר'ה נלחמו ומגיע להם כל הכבוד, אבל זה לא מספק אותנו. אנחנו צריכים שלוש נקודות. נקודה בטדי זה אולי טוב בשלבים האחרים של העונה. תיקו זה לא מספיק עכשיו. אני חושב שעלי עוסמאן הגיב באמוציה של הרגע. אני לא חושב שמישהו משחק כשהמצב יושב לו בראש. אני חושב שהוא היה מאוכזב מההרחקה שלו וזה נבע מזה. כולם מבינים את המצב ומפנימים אותו. אנחנו נמשיך להילחם ולעשות את מה שצריך ונקווה שיקרה נס. היו לי את השיקולים שלי, קיבלתי את ההחלטה להגיע לכאן ואני לא מתחרט לשנייה. כולם מבינים את המצב, אנחנו לא טיפשים ולא עיוורים. יש לנו סיכוי תאורטי וכל עוד יש לנו סיכוי תאורטי נעשה את המקסימום שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully