וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ג'ון אוגו צפוי להיקנס ב-8,000 שקל, טרם הוחלט אם יושעה

1.4.2019 / 21:35

הניגרי עמד לדין אחרי שנתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול, וגם אם ישוב לפעילות במועדון, ספק אם יחזור לשחק העונה. הקבוצה קיבלה מטרבזונספור 600 אלף יורו נוספים עבור אנתוני וואקמה

יוסי ציפקיס

בווידאו: חגיגות האליפות של מכבי תל אביב

קשר הפועל באר שבע ג'ון אוגו עמד היום (שני) בפני ועדת משמעת במועדון, והוא צפוי לספוג קנס של 8,000 שקל ועשוי להיות מושעה. מדובר בקנס המקסימלי שאפשר לתת לשחקן על העבירה שעשה במסגרת ההסכם עם ארגון השחקנים. עדיין אין החלטה אם השחקן יושעה או לא.

אוגו עמד בפני ועדת המשמעת הפנימית אחרי שקיבל אישור לחזור לארץ רק אתמול מכינוס נבחרת ניגריה. הקשר נתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול לפני למעלה משבועיים, אז הושעה על ידי הקבוצה. גם אם ישוב לפעילות במועדון, ספק אם יחזור לשחק העונה. לדיון המשמעתי היום זימנה האלופה היוצאת נציג מטעם ארגון השחקנים כדי שיהיה נוכח.

כמו כן, הפועל באר שבע קיבלה היום (שני) את 600 אלף היורו החסרים, אותם תבעה מטרבזונספור עבור עסקת אנתוני וואקמה. כזכור, הטורקים שילמו מחצית מהסכום ביום המעבר, אבל היתרה לא עברה במשך כחצי שנה ולכן הפועל באר שבע הגישה תביעה לפיפ"א. בהסכם בין המועדונים נקבע כי טרבזונספור תעביר סכום של 500 אלף יורו נוספים עד ה-31 בדצמבר 2018, ובבאר שבע העלו בכתב התביעה את הסכום המקורי ב-100 אלף יורו בטענה לאי תשלום בזמן, תשלומי ריביות והוצאות משפטיות. כעת הכסף שולם וכך הסוגיה הזו נפתרה.

עוד בנושא:

כ-50 מאוהדי בית"ר התקרבו לאוטובוס של סכנין, המשטרה מנעה מהם גישה
ליגת העל: בית"ר ירושלים סיימה ב-0:0 מול בני סכנין שמתקרבת לירידה

אנתוני וואקמה הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
הסוגיה נפתרה. אנתוני וואקמה/יוסי ציפקיס

במועדון מאוד מרוצים מהניצחון שלשום על הפועל חדרה ומרגישים שיש כעת רוח חדשה בקרב השחקנים, כזו שתסייע להם לעמוד במשימה ולהשיג את הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית. היום ינוחו השחקנים ומחר ישובו להתאמן כאשר על הדשא יהיה חאתם עבד אלחמיד, שאמנם קיבל היתר להתאמן, אך נאמר לו כי אסור לו להיות במגע עם השחקנים מחשש שייפגע בראשו. חן עזרא עוד רחוק מלהוריד את הגבס בעקבות השבר בידו וספק אם הוא יזכה לשחק העונה.

הפועל באר שבע וקבוצת תדיראן סיכמו על המשך ההתקשרות בין הצדדים, לפיה תמשיך תדיראן ותהיה נותנת החסות הראשית של המועדון. אלונה ברקת אמרה: "אני מודה למשה ולמשפחת ממרוד כולה על האמון שהם ממשיכים לתת במועדון שלנו. המשך החסות של תדיראן מוכיח כי הפועל באר שבע היא מותג חזק ושורשי, שיתוף הפעולה שלנו אינו מוגבל רק לחסות על החולצה אלא מחבר גם ערכים שיש לתדיראן ולמועדון שלנו. זהו חיבור שמוכיח שהשלם גדול מסך חלקיו".

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
העונש קרוב. אוגו/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully